Vieno prekės ženklo strategiją šių metų pradžioje pristačiusi „Coca-Cola“ tikisi, kad jai pavyks atrasti būdų toliau augti. To siekiant daug jėgų skiriama dietologinio gėrimo „Coca-Cola Zero Sugar“ populiarinimui.

„Kai skaičiuoji ilgesnę nei 130 metų istoriją, iškyla tam tikri pavojai. Mes žinome atsakymus į kai kuriuos klausimus, tačiau mums reikia išlaikyti smalsumą ir rasti būdus, kaip dalykus pateikti kitaip ir kaip reaguoti į besikeičiančią aplinką. Mums reikia išdrįsti išmėginti naujus dalykus“, - portalui „Marketingweek“ teigė bendrovės „Coca-Cola“ generalinis direktorius Jamesas Quincey.

Jis pasakojo, kad „Coca-Cola Zero Sugar“ puikiai sekasi Vakarų Europoje, o šiuo metu kompanija planuoja plėstis ir naujose rinkose, įskaitant ir JAV, kur bus papildomai investuojama į būtent šiam gėrimui skirtas rinkodaros priemones. „Tikimės, kad šis gėrimas bus auganti mūsų verslo portfelio dalis“, - sakė J. Quincey.

„Coca-Cola“ šiuo metu peržiūri savo verslo strategiją. Anksčiau šiais metais ji pranešė apie 1200 darbo vietų naikinimą, esą siekiant didesnio kompanijos lankstumo. Be to, buvo atsisakyta globalaus rinkodaros vadovo pozicijos ją pakeičiant vyriausiuoju kompanijos augimo vadovu, kuriam pavesta rūpintis tiek rinkodara, tiek kitais komerciniais verslo klausimais.

J. Quincey teigė, kad svarbiausias šių pokyčių tikslas – tapti labiau orientuotais į augimą, tuo pačiu įtvirtinti kompanijoje eksperimentavimo ir mokymosi kultūrą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją