Lietuvos radijo ir televizijos komisijai (LRTK) paskelbus, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) turės sumokėti baudą už parodytą draudžiamą komercinę reklamą, LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius neatmeta galimybės kreiptis į teismą.

LRTK pirmininkas Edmundas Vaitekūnas antradienį BNS sakė, kad komisijos nuomone, LRT padarė pažeidimų, todėl buvo surašytas administracinis teisės pažeidimo protokolas. Paskutiniai pažeidimai, pasak jo, buvo užfiksuoti per Eurovizijos dainų konkurso pusfinalius ir finalą gegužės viduryje. Bauda už šiuos pažeidimus siekia nuo maždaug 200 iki 800 eurų, tačiau jei LRT sutiks mokės ją geranoriškai, ji gali siekti pusę minimalios baudos.

Visgi A. Siaurusevičius pripažinti pažeidimų neskuba. „Visų pirma, kol kas mes nematėme dokumento ir formuluočių dėl galimai skirtos baudos. Kai gausime, analizuosime ir, neatmestina galimybė, kad kreipsimės į teismą. Mūsų pozicija – mes transliavome rėmimo pranešimą, priešingu atveju būtume netransliavę“, – gynėsi jis, pabrėždamas, kad prieš priimant sprendimą dėl rėmimo transliavimo buvo daug konsultuotasi tiek su LRTK, tiek su teisininkais.

A. Siaurusevičius atkreipia dėmesį, kad analogiški rėmimo pranešimai yra transliuojami ir kitose televizijose: „Visuomenėje įsivyravusi klaidinga nuomonė, kad kai mes transliuojame rėmimą, tai yra reklama. Kitaip sakant, daugelis neskiria reklamos nuo rėmimo pranešimo. Kalbant apie rėmimą, visiems transliuotojams galioja vienodos taisyklės“.

LRT generalinis direktorius sako didelės problemos dėl šios skirtos baudos nematantis. „Aišku, šiek tiek stebina, kad dar neįvykus posėdžiui komisijos pirmininkas jau sako, kad mes pažeidėme. Iki šiol mes nesame gavę oficialių įspėjimų dėl rėmimo pranešimų. Aš manau, kad kai mes išnagrinėsime dokumentus ir turbūt vienas iš kelių bus teismas, tolimesnėje praktikoje jau bus galima vadovautis teismų sprendimais. Tai bus teisingiausia ir naudinga tiek mums, tiek komerciniams transliuotojams, o labiausiai gyvenimas palengvės pačiai LRTK“, - teigė A. Siaurusevičius.

Visgi ar per televiziją transliuojamas klipas gali būti traktuojamas kitaip nei reklama? „Čia būtent transliavimo klausimas: vienam klipas, kitam – rėmimas. Vienam akis ar blakstiena sujudėjo, ir jau reklama. Čia visas mokslas, nes tos ribos tikrai kartais nėra labai aiškios. Bet kitas dalykas, kad rėmimo, kurį transliuojame dažniausiai, labiau reikia ne mums, o sporto ir kultūros renginių organizatoriams, todėl jau aišku, kad čia bus platesnės diskusijos klausimas, nes jei atsisakytume tuos žmones remti, jiems tai būtų didžiulis nuostolis“, - sakė A. Siaurusevičius.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją