„Šių išskirtinių partnerių prisijungimas tinklui buvo strategiškai svarbus plečiant geografiją mums svarbiose rinkose, – sako Evelyn‘as John‘as Holtzhausen‘as, PRGN prezidentas ir agentūros „HWB Communications“ Pietų Afrikos Respublikoje įkūrėjas. – Kanados BVP sudaro 2,5 proc. pasaulio ekonomikos, Belgijos agentūra Briuselyje užtikrins tinklo pasiekiamumą Europos Sąjungos sostinėje. Atitinkamai Bulgarijos, Danijos ir Lietuvos agentūros sustiprins tinklo pozicijas Rytų Europoje, Skandinavijoje ir Baltijos regione.

„Kvietimą prisijungti prie šio tinklo gavome metų pradžioje. Tuomet sekė ganėtinai sudėtingas agentūros auditavimo procesas, – apie prisijungimo prie tinklo procedūras pasakoja agentūros „Ad verum“ partnerė Ieva Naujalytė. – Buvo svarbu viskas – nuo mūsų bendravimo su klientais ypatumų iki to, kaip atrodo mūsų biuras. Galutinis sprendimas buvo priimtas visų narių balsavimu, suvažiavimo Lisabonoje metu.“

PRGN vienija nepriklausomas komunikacijos agentūras, kurias sieja atidus požiūris į klientą, darbų kokybė ir faktas, jog agentūros įkūrėjai ar partneriai realiai dalyvauja įmonės veikloje. Prisijungimas prie PRGN suteikia galimybę semtis patirties ir idėjų iš 48-ių nepriklausomų tinklo narių visuose žemynuose, t. y. 900 komunikacijos profesionalų.

Komunikacijos agentūra „Ad verum“ strateginius komunikacijos projektus Baltijos šalyse įgyvendina jau 12 metų. 2016 m. agentūra apdovanota „PARA/Impact Awards“ už geriausią marketingo komunikacijos kampaniją ir geriausią socialinių tinklų komunikacijos kampaniją. Taip pat „Best Internet“ apdovanota už geriausią socialinių tinklų rinkodarą, o „Adrenalino“ apdovanojimuose – už geriausią ryšių su visuomene projektą.

Agentūros klientų sąraše – prekių ženklai „Nike“, „Bosch“, finansinių paslaugų bendrovė „Mokilizingas“, draudimo bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“, JAV technologijų korporacija „Dell“, oro linijų bendrovė „Wizz Air“, Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“, inovacijų ir technologijų festivalis „Login“ ir kiti.

Apie PRGN (Public Relations Global Network)

PRGN tikslas – tinklo klientams pasiūlyti profesinius resursus kurti tikslines ryšių su visuomene kampanijas skirtingų šalių rinkose. Tinklas visuose pasaulio žemynuose vienija 48 nepriklausomas agentūras, kurios praėjusiais metais iš konsultacinės veiklos uždirbo 110 mln. JAV dolerių.