„Dmexco“ yra globali skaitmeninės ekonomikos verslo ir inovacijų platforma, suteikianti galimybę lankytojams susipažinti su naujausiomis verslo, medijos ir komunikacijos tendencijomis, suteikianti galimybę atrasti rytojaus verslo potencialą šiandien ir dabar. Konferencijos programa sudaro virš 250 valandų turinio, o konferencijos erdvė apima 90 tūkst. kvadratinių metrų, tai yra, net 5 kartus didesnė už „Litexpo“ ekspozicijų plotą. Kasmet „dmexco“ pritraukia kūrėjus, mitų griovėjus, vizionierius, technologijų entuziastus ir rinkodaros bei medijų profesionalus: visi šioje parodoje randa kažką skirto būtent sau.

Šiais metais „dmexco“ parodoje OMD siūlo visą eilę turų, padėsiančių atrasti paskutines naujienas apie mobilią ir programuojamą reklamos pirkimą, duomenų valdymo platformos geriausias praktikas ir naujienas iš socialinės medijos pasaulio. Parodoje, kurioje šiemet dalyvaus virš 50 tūkstančių savo srities profesionalų, yra tikrai lengva pasimesti, todėl mes rekomenduojame pasinaudoti mūsų mini vadovu, padėsiančiu laiką „dmexco“ padaryti kiek įmanoma labiau atsiperkančiu. Džiaugiamės, kad jau penktus metus Kiolne mūsų klientai ir partneriai galės susitikti su OMD profesionalais iš Lietuvos ir visos Europos.

Kokios buvo pagrindinės #dmexco16 žinutės?

Keiskis arba būsi pakeistas – pranešimuose buvo akcentuojama, kad verslai ir sprendimai turi būti ne mobile arba digital first (orientuoti į mobilius ar skaitmeninius sprendimus – red. pastaba), bet visų pirma orientuoti į žmones. Dažnas technologijų ir pažangos akcentavimas veda į kalbą, kurią supranta tik digital profesionalai. Kiekvienas sprendimas nebus savaime sėkmingas vien dėl to, kad jis bus visų pirma skaitmeninis. Agentūros ir įmonės, kurios vis dar tiki, kad yra geros vien todėl, kad turi prisiklijavę daug partnerių logotipų arba apdovanojimų, pasmerktos pražūčiai.

Kalbant apie duomenų analizę ir valdymą svarbu ne kiekybė, o kokybė. Vien tai, kad Jūs renkate duomenis ir juos kaupiate, nieko nereiškia. Labai svarbu suprasti, kaip Jūsų renkami duomenys gali būti panaudojami tikslinei auditorijai pasiekti, o pagrindinė išliekanti mintis turėtų būti ši: „duomenys sensta ne kaip vynas, o kaip žuvis“, todėl be konteksto analizuojami ir interpretuojami metų senumo duomenys gali būti betiksliai.

A. P. Girčys. Ko laukti iš šių metų „dmexco“?
© Bendrovės archyvas

Televizijos laukia programuojamo pirkimo ateitis – anksčiau ar vėliau lygiai taip pat, kaip skaitmeninės medijos kanaluose naudojame segmentus ir reklamą rodome tik tikslinei auditorijai, taip reklamą pradėsime pirkti ir televizijoje. Galų gale – tai tik dar vienas ekranas. Šiandieninį senovinį televizijos reklamos pirkimą pakeis geografinis, demografinis ir elgesio pagrindu paremtas TV auditorijos pirkimas.

Dar daugiau technologijų papildys mūsų gyvenimą. Šiandien dažnai girdimas išmaniųjų namų arba daiktų interneto pavadinimas. „Dmexco“ daug kalbėta apie išmanųjį viską, išmanųjį viešąjį transportą ir tai, kaip virtuali arba papildyta realybė atranda naujas nišas. Ji skatina naujus atradimus, tokius kaip žvilgsnio sekimo sistema arba skirtingus vaizdus rodantis vienas ekranas. Kur kas paprastesni, bet ne mažesnį potencialą turi vadinami išmaniųjų namų sprendimai. Dabar jie ne tik palengvina gyvenimą ir suteikia informaciją, bet ir pamoko mus bei motyvuoja. Dėka išmaniųjų namų reklamos ir medijų sprendimai galės patekti į vartotojo namus, vonios kambarį, šaldytuvą.

Įdomiausios #dmexco17 kategorijos

Strateginė sesija apims diskusijas apie tai, kaip pasiekti tikslinę auditoriją, jei ji slepiasi blokuodama reklamą. Tai itin patraukli auditorija, nes didelė jos dalis - technologiškai pažengęs ir išsilavinęs jaunimas su aukštesnėmis nei vidutinėmis pajamomis. Tokios auditorijos gali būti pasiektos naudojant „native ads“ sprendimus arba kuriant specialias kampanijas, kuriomis prašoma vartotojus pridėti konkrečius puslapius į leidžiamų matyti reklamą sąrašo. Strateginėse sesijose taip pat bus daug dėmesio skiriama B2B transformacijai ir tam, kaip Jūsų verslas turi keistis per likusį dešimtmetį, kad išliktų konkurencinėje aplinkoje.

Dirbtinio intelekto kategorijoje daug dėmesio bus skiriama dirbtinio intelekto poveikiui reklamos rinkai. Galėsite sužinoti apie tai, koks yra dirbtiniam intelektui teksiantis vaidmuo rinkodaros sprendimuose, diskusijose išgirsite nuomones apie tai, kokia galima investicijų grąža ir kokios bus būtinos investicijos tokiems sprendimams.

Programuojamos reklamos kategorijoje sužinosite istorijas apie sėkmingus vartotojo kelio kūrimo darbus. Nemažai dėmesio bus skiriama programuojamos reklamos kūrybiniams sprendimams, kurie (jei teisingai naudojami) gali padidinti komunikacijos efektyvumą 50-70%.

Technologinių inovacijų kategorijoje Jūsų laukia naujovės apie rinkodarą judančiose transporto priemonėse, apie į vartotoją orientuotus rinkodaros sprendimus ir dar daugiau informacijos apie dirbtinį intelektą ir tai, kaip didieji rinkos žaidėjai žengia pirmuosius žingsnius į dirbtinio intelekto įtraukimą į kūrybos, medijų kampanijų optimizavimo ir valdymo sprendimus.

M360
OMD


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją