„Kad būtų paprasčiau susiplanuoti savaitinį pirkinių sąrašą bei valgiaraštį, nuo šiol pirkėjams kiekvieną ketvirtadienį bus siūlomas kaskart naujos sudėties vadinamasis šviežiasis bei šaunusis penketas visai savaitei. Šių prekių „Lidl“ parduotuvėse bus galima įsigyti specialiomis kainomis. Kad nepristigtų įkvėpimo gaminant, sezoninių patiekalų iš „Lidl“ produktų idėjomis bus reguliariai dalijamasi socialiniame tinkle „Facebook“, – skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„ Visi ieškome šviežumo ir kokybės – nesvarbu, ar apsiperkame visai savaitei, ar užsukome užkandžio, – sako bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.“

Prekybos tinklas „Lidl“ naujojoje kampanijoje akcentuoja kokybę ir šviežumą: šios linijos laikomasi visoje Europoje. Didžiojoje Britanijoje sausio 3 d. buvo pristatytas ir naujas komunikacijos šūkis ir reklaminės kampanijos pavadinimas „Big on quality, Lidl on price“ (aukšta kokybė, „Lidl“ kaina). Prekybos tinklo Lietuvoje atstovė Agnė Gaižauskienė sako, kad Lietuvoje bus toliau laikomasi šūkio „Taip gyventi verta".

Prekybos tinklo atstovai kaip būtinus „Lidl“ elementus vardina bandelių aromatą, „Lidl“ turgelį, šviežius vaisius ir daržoves. Tokie akcentai parodo, kad „Lidl“ nenori rinkoje savęs pozicionuoti tik kaip mažų kainų prekybos tinklo.

Specialius pasiūlymus pirkėjams siūlo ir kiti prekybos centrai. „Rimi" pasiūlymus sudėlioja pagal buvusius pirkėjo pirkinius, „Maxima" leidžia išsirinkti prekių, kurioms bus taikomos nuolaidos dešimtuką, „Iki" siūlo nuolaidas kitam apsipirkimui, jei perkama už tam tikrą sumą.

„Lidl“ atstovė A. Gaižauskienė į klausimą, ar šią kampaniją lėmė konkurentų veiksmai, atsako, kad savaitinių pasiūlymų atsiradimo priežastis buvo pirkėjų poreikiai ir pageidavimai. „Trumpų akcijų metu ne visi pirkėjai spėja įsigyti jų pamėgtų produktų su nuolaida, todėl nusprendėme akcijas daryti savaitines. Toks akcijų modelis yra taikomas visose „Lidl" veiklos šalyse", - aiškino ji.