Šiais metais socialinis tinklas „Facebook” tapo pašaipų objektu, dėl vienas po kito sekusių pranešimų apie klaidas skaičiuojant rodiklius. Pasirodo, ši problema aktuali ir „Twitter”: dėl techninių klaidų jis skelbia apsiskaičiavęs ir kai kuriems reklamos užsakovams net grąžina pinigus.

Portalo „Business Insider” šaltinių teigimu, dėl techninės klaidos kai kurių „Android” naudotojų video peržiūrų socialiniame tinkle „Twitter” rodikliai kai kur buvo padidinti net iki 35 proc. Neteisingai skaičiuojama buvo laikotarpiu tarp lapkričio 7 ir gruodžio 12 d. – „Twitter” pats apie tai pranešė reklamos užsakovams ir kai kuriems net grąžino pinigus už per dideles sąskaitas, net jei jos siekė vos 1 dolerį.

„Vos pastebėję šią klaidą ją ištaisėme ir informavome savo partnerius, kurie yra su tuo susiję. Kadangi tai buvo techninė klaida, o ne mūsų politikos klausimas ar neteisingas rodiklio apibrėžimas, mes esame užtikrinti, kad ji buvo ištaisyta”, – žiniasklaidai sakė „Twitter” atstovas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją