„Tumblr“ savo tinklaraštyje pranešė, kad nuo šiol visi tie, kurie rašydavo tik savo malonumui, galės už tai gauti ir pinigų, jei tik leis prie jų įrašų rodyti reklamas. Nenorintys to daryti galės tiesiog pažymėti tai savo paskyros nustatymuose.

Kaip tai veiks ir koks bus užmokestis, „Tumblr“ žada paskelbti vėliau, nes vis dar dirba prie sistemos tobulinimo. Tačiau reklamos pradės būti rodomos jau ketvirtadienį ir leis prekės ženklams pasiekti solidžią auditoriją: „Tumblr“ skaičiuoja, kad per mėnesį prie šios platformos prisijungia apie 550 milijonų vartotojų.

Ekspertai vertina, kad toks žingsnis – bandymas išauginti iš reklamos gaunamas pajamas, nes jos iki šiol buvo kur kas mažesnės nei tikėjosi jos savininkė „Yahoo“. Šis sprendimas priimtas kątik pranešus apie tai, kad pačią „Yahoo“ nupirko „Verizon“, tad turbūt tai vienas iš pirmųjų pokyčių, kurių netrukus sulauksime ir daugiau.