Nors feisbukas veržiasi į vis daugiau gyvenimo sričių, didžiausias jam kylantis iššūkis, panašu, susijęs su paauglių auditorija. Vis daugiau jų renkasi konkuruojantį socialinį tinklą „Snapchat“.

Remiantis įmonės „Piper Jaffray's” pateiktu tyrimu, 80 proc. paauglių (14-18 metų) bent kartą per mėnesį naudojosi „Snapchat” – per metus nuo praėjusio rudens šis skaičius išaugo nuo 74 proc., rašo portalas „Adweek”. Beveik tiek pat jų, 79 proc naudojosi „Instagram”.

Tačiau kur kas įdomesnės tendencijos pastebimos žiūrint, kaip „Snapchat” atima vartotojus iš „Facebook”. Tik 52 proc. paauglių kartą per mėnesį naudojosi feisbuku, ir šis skaičius net sumažėjo lyginant su 56 proc. praėjusiais metais. Mažiausi skaičiai pastebimi tarp jauniausios auditorijos dalies: iš 14-mečių tik 30 proc. per mėnesį bent kartą pasinaudojo feisbuku.

Paprašyti įvardinti savo mėgstamiausią socialinį tinklą, 35 proc. paauglių paminėjo „Snapchat” (pernai – 17 proc.), 24 proc. – „Instagram” ir tik 13 proc. savo favoritais įvardino „Facebook” ir „Twitter”.

Nors Lietuvoje pirmu smuiku vis dar griežia „Facebook”, žinant, kad pasaulinės tendencijos kad ir vėluodamos dažniausiai ateina ir į Lietuvą, rinkodaristai jau turėtų ruoštis pokyčiams.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją