Remiantis įmonės „Piper Jaffray's” pateiktu tyrimu, 80 proc. paauglių (14-18 metų) bent kartą per mėnesį naudojosi „Snapchat” – per metus nuo praėjusio rudens šis skaičius išaugo nuo 74 proc., rašo portalas „Adweek”. Beveik tiek pat jų, 79 proc naudojosi „Instagram”.

Tačiau kur kas įdomesnės tendencijos pastebimos žiūrint, kaip „Snapchat” atima vartotojus iš „Facebook”. Tik 52 proc. paauglių kartą per mėnesį naudojosi feisbuku, ir šis skaičius net sumažėjo lyginant su 56 proc. praėjusiais metais. Mažiausi skaičiai pastebimi tarp jauniausios auditorijos dalies: iš 14-mečių tik 30 proc. per mėnesį bent kartą pasinaudojo feisbuku.

Paprašyti įvardinti savo mėgstamiausią socialinį tinklą, 35 proc. paauglių paminėjo „Snapchat” (pernai – 17 proc.), 24 proc. – „Instagram” ir tik 13 proc. savo favoritais įvardino „Facebook” ir „Twitter”.

Nors Lietuvoje pirmu smuiku vis dar griežia „Facebook”, žinant, kad pasaulinės tendencijos kad ir vėluodamos dažniausiai ateina ir į Lietuvą, rinkodaristai jau turėtų ruoštis pokyčiams.