Prancūzijoje, Nicoje vykusiame skaitmeninės žiniasklaidos vadovų susitikime dar kartą kalbėta apie reklamos blokavimo problemą. Tačiau nors skelbti pergalę šioje kovoje tikrai per anksti, visgi, leidėjai džiaugiasi, kad blokuojančių reklamą skaičius nustojo augti, rašo portalas „Digiday.com”.

Viena iš esminių šio pokyčio priežasčių – didelės dalies interneto vartotojų perėjimas iš kompiuterių į mobiliuosius telefonus, kuriuose reklama blokuojama kur kas rečiau. Taip pat prisidėjo ir leidėjų pastangos padaryti reklamą mažiau erzinančią ir rasti būdus įtikinti vartotojus jos neišjungti.

Organizacija „IAB Europe” (Interactive Advertising Bureau) surinkusi informaciją iš skirtingų Europos rinkų paskelbė, kad reklamos blokavimo mastai stabilizavosi. „Pastebime fenomeną, kad reklamos blokavimą ištiko stagnacija, o kai kuriose rinkose jo mastai net mažėja”, – sako „IAB Europe” vadovė Townsend Freehan.

Prancūzijos dienraščio „Le Figaro” naujosios medijos vadovas Bertrandas Gie sako, kad Prancūzijoje reklamos blokavimas nebeauga. „Didžiausias klausimas dabar – reklamos blokavimas mobiliuosiuose telefonuose. Jei reklama ir toliau bus blokuojama tik kompiuteriuose, mums to pakanka. Bet jei šis reiškinys persikels į mobiliuosius telefonus, tai bus labai didelė problema”, – sako jis.

Jis pasakoja, kad Prancūzijos leidėjų pastangos susivienyti ir įtikinti skaitytojus išjungti reklamos blokavimą davė vaisių, bet jie buvo trumpalaikiai: po įvairių akcijų 18 proc. skaitytojų išjungė reklamos blokavimą, tačiau 54 proc. jų galiausiai visgi persigalvojo ir įjungė jį iš naujo.

Panašios tendencijos stebimos ir kitose Europos šalyse, kur leidėjai stebi vartotojų perėjimą į mobiliuosius telefonus ir planuoja kaip pritaikyti savo veiksmus, jei jie pradės reklamą blokuoti ir ten.