Ko galime pasimokyti iš psichologijos planuodami rinkodarą socialiniuose tinkluose? Portalas „seotechyworld.com” pateikia septynis patarimus, kuriais vadovaudamiesi galite pritraukti vartotojų dėmesį.

1. Aiškaus atpažįstamumo efektas.

Jums atrodo, kad tiesiog ekrane parodytas prekės ženklas nieko nekeičia? Klystate. Kuo labiau prekės ženklas atpažįstamas, tuo labiau jis mėgstamas. Tik neiššvaistykite savo biudžeto rodydami jį visiems: apsispręskite, ką norite pasiekti, ir pasistenkite, kad būtent tie vartotojai kuo dažniau matytų jūsų reklamą.

2. Socialinio pripažinimo efektas.

Iš esmės, mes mėgstame tai, ką mėgsta kiti žmonės. Galite vadinti „like” medžiojimą tuštybe, mažai parodančiu rodikliu, bet kuo daugiau žmonių pažymės jūsų įrašą kaip patinkantį, tuo daugiau susivilios jų pavyzdžiu padaryti tą patį. O tai savo ruožtu jau reikš sklaidos didinimą.

3. Dėkingumo jausmo sužadinimas.

Kai mes kažką gauname, nesvarbu, ar tai būtų rašiklis, ar komplimentas, ar tiesiog šiek tiek daugiau dėmesio, jaučiamės įsipareigoję kažkuo atsilyginti. Būtent todėl automobilių pardavėjai įduoda Jums rašiklį bandydami įtikinti pasirašyti sutartį. Visuomet stenkitės išlaikyti savo auditoriją įsitraukusią į tai, kas vyksta pas Jus: jei patys skirsite laiko su jais bendrauti, jie taip pat tęs pokalbius Jūsų puslapyje. Be to, kartais jiems ką nors duokite, kad ir mažą dovanėlę ar sukurkite kitokią naudą: tuomet bus kur kas labiau tikėtina, kad jie rekomenduos puslapį savo draugams.

4. Ryšį kuria panašumas.

Mes mėgstame žmones, panašius į save, todėl turite būti tikri, kad Jūsų įmonė pasižymi ir komunikuoja tas pačias vertybes ir idealus, kurie svarbūs jų vartotojams. Privalote išsiaiškinti, kokie yra Jūsų vartotojai, kaip jie leidžia laiką, kokia informacija dalinasi socialinėje žiniasklaidoje.

5. Žmonės sieja save su žmonėmis, ne su įmonėmis.

Mes mėgstame veidus, žmones ir žmogišką prisilietimą. Tegu Jūsų puslapyje matosi, kad jį kuria ir jame veikia žmonės. Kai kurie prekės ženklai tam nusprendžia naudoti samdytus modelius. Jei įmonė taikosi į jaunimo auditoriją – dažnai pasirenka jaunus patrauklius žmones. Tačiau jei Jūsų auditorija kitokia, tai netiks – prisitaikykite pagal amžių, lytį, stilių ir tt.

6. Per didelis pasirinkimas atbaido.

Kartais galvojame, kad kuo didesnis pasirinkimas – tuo geriau. Tačiau tyrimai rodo priešingai. Jei žmonėms pasiūloma per daug pasirinkimo variantų, jie išsigąsta pasirinkti netinkamai ir kartais apskritai vengia priimti sprendimą. Tai vadinama pasirinkimo paradoksu. Taigi apribokite siūlomus pasirinkimus iki kelių geriausių, ar net palikite tik vieną galimybę.

7. Žmonės dalinasi turiniu, kad atrodytų geresni.

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės dalinasi turiniu socialiniuose tinkluose – jie nori atspindėti savo pačių įvaizdį. Todėl svarbu skelbti kuo daugiau tokio turinio, kuriuo dalindamiesi jie atrodytų draugiškesni, labiau išsilavinę, mielesni, seksualesni, ar kitaip geresni.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją