Tai veikia paprastai: vartotojas pamato nuotrauką su daiktais, kurie jam patinka, o pirštu palietus ekraną tas daiktas apšviečiamas ir parašoma papildoma informacija. Jei susidomite - dar vienu piršto prisilietimu galite pradėti pirkimą.

Tai bus dar vienas „Instagram“ žingsnis link tapimo e-prekybos platforma. Jų atliktos vartotojų apklausos duomenys parodė, kad didžioji dalis pirkimų internetu užtruko bent dieną ar ilgiau, kol vartotojai atrasdavo jiems reikalingą informaciją, palygindavo skirtingų produktų savybes, kainas ir pan. Tik 21 proc. pirkimų JAV įvyksta tą pačią dieną. „Instagram“ mano, kad nauja jų pasiūlyta funkcija apsipirkimą internetu padarys patogesnį ir tuo pačiu jį pagreitins.

Vėliau „Instagram“ ruošiasi apsipirkimo galimybes dar tobulinti: jau dabar pranešama, kad socialiniame tinkle turbūt atsiras galimybė išsisaugoti apsipirkimui skirtą turinį, prie kurio būtų galima lengvai grįžti ir pabaigti pirkimą.

Portalas „TechCrunch“ rašo, kad iš pradžių „Instagram“ prekės ženklams neapmokestins šios elektroninio apsipirkimo pasiūlymo galimybės. Dabar jų planas yra skatinti prekės ženklus daugiau investuoti į savo įrašų reklamavimą tiems vartotojams, kurie neseka jų profilių.