Norėtumėte matyti reklamą, atitinkančią tik jūsų poreikius? „Google“ praneša netrukus pristatysianti tokią galimybę. Ji apjungs skirtingų įrenginių naršymo duomenis, kad kuo geriau nuspėtų, kas domina konkrečius vartotojus.

Jau dabar „Google“ renka milžiniškus kiekius informacijos pagal vartotojų paieųkos raktažodžius, Gmail žinutes, Youtube peržiūras, tačiau iki šiol šie duomenys nebūdavo apjungiami bendrai per visus naudojamus įrenginius. Naujasis įrankis „Google“ leis tai padaryti, tačiau bendrovė tikina, kad leis vartotojams patiems pasirinkti privatumo nustatymus ir taip nuspręsti, ar leidžia naudotis savo duomenimis.

Kita „Google“ planuojama pristatyti naujovė – palengvintas „Google“ ir „Youtube“ naršymo istorijos sekimas. Jei iki šiol šie duomenys būdavo pateikiami atskirai ir tik tame įrenginyje, kuriuo buvo naršoma, dabar norintys atsekti skaitytą straipsnį ar matytą įrašą galės tai daryti bet kuriame įrenginyje, kuriuo prisijungs.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją