Jei tikėti feisbuko pateikiama statistika, naudojantis „Instant Articles“ įrašų skaitomumas išauga 20 proc., jais dalinamasi 30 proc. dažniau, be to, naudojantis šia funkcija siūlomas platesnis turinio pateikimo įrankių pasirinkimas, pavyzdžiui, 360 laipsnių nuotraukų ir video įrašų galimybė. Tačiau iš kitos pusės tai reiškia, kad feisbukui perduodamas visas skaitytojų srautas ir su tuo susiję duomenys. Be to, kaip pastebi portalas „Socialmediatoday“, kiekvienas feisbuko algoritmo atnaujinimas gali sumažinti paieškų rezultatų potencialą, o kartu ir galimas pajamas.

Feisbukas, atsižvelgdamas į šiuos viešai ne kartą svarstytus nuogąstavimus, savo tinklaraštyje pristatė naujas „Instagram Articles“ funkcijas, kurios, kaip žadama, turėtų suteikti papildomos vertės leidėjams. Jos skatins skaitytojus veikti skirtingais būdais: kvies užsiprenumeruoti naujienlaiškį, paspausti „patinka“ ant leidėjo profilio ir tapti jo sekėju, o netrukus taip pat planuojama pristatyti funkcijas, leidžiančias išmėginti nemokamas versijas įprastai apmokestinto leidėjų turinio bei specialiai mobiliosioms programėlėms sukurtus patobulinimus.

Pirmasis siūlomas atnaujinimas ‒ pasiūlymas skaitytojams įvesti savo elektroninio pašto adresą ir taip užsiprenumeruoti leidėjo naujienlaiškį. Feisbukas žada, kad lankstūs dizaino šablonai leis kiekvienam leidėjui lengvai susikurti tokį dizainą, kurį lengvai atpažintų jo skaitytojai.

Antrasis atnaujinimas ‒ pasiūlymas gauti pranešimus apie leidėjo skelbiamas naujienas.

Abu šie pasiūlymai skelbiami „Instant Articles“ aplinkoje ir pirmieji juos išbandę leidėjai JAV sako besidžiaugiantys teigiamais rezultatais.