Per pastaruosius metus daugybė leidinių atsisakė savo spausdintų versijų ir persikėlė į internetą. Tačiau du buvę žurnalo „Newsweek” darbuotojai nusprendė eiti atvirkštiniu keliu – internete rastas įdomias istorijas jie sudeda į žurnalą „Swipe”, kurį du kartus per mėnesį nemokamai platina Londone ir jo apylinkėse, praneša portalas „Digiday.com”.

Londone jau yra nemažai kitų nemokamai platinamų žurnalų, bet „Swipe” įkūrėjai, redaktorius Barney Guitonas ir leidėjas Tomas Rendellas teigia, kad šis žurnalas ypatingas tuo, kad jo tikslinė auditorija – vadinamoji Y karta, kurią iki šiol visi bandė pasiekti elektroninėje erdvėje, o popierinio leidinio jai niekas net nebandė pritaikyti.

Tačiau B. Guitonas teigia, kad netgi interneto kartos žmonės pripažįsta, kad skaityti spausdintą leidinį – maloniau ir didžioji jų dalis, jei tik galėtų, rinktųsi būtent tokį variantą.

Žurnalo leidėjai bendradarbiauja su 80 skaitmeninėje erdvėje veikiančių leidėjų, ima jų straipsnius, juos redaguoja ir spausdina, mokėdami leidėjams po 15 centų už žodį. Žurnale yra gyvenimo, politikos, kelionių ir technologijų rubrikos. Kol kas šis žurnalas leidžiamas tik Londone, bet leidėjai planuoja tarptautinę plėtrą ir tikisi, kad greitai jis taip pat pasieks Paryžiaus, Milano ir Niujorko skaitytojus.

Pagrindinė pirmojo žurnalo numerio publikacija skirta Vladimiro Putino ir Donaldo Trumpo santykių analizei, tad viršeliui leidėjai pasirinko šią temą puikiai atspindinčią iliustraciją – šių dviejų politikų bučinį vaizduojantį grafiti, sulaukusį didžiulio tarptautinės žiniasklaidos dėmesio.