Portalo „BusinessInsider” vyriausiasis redaktorius Henry Blodgetas, atidarydamas kasmet vykstančią konferenciją „Ignition”, apibendrino svarbiausius medijos laukiančius pokyčius artimiausiais metais, pateikdamas 7 prognozes.

Vartotojai nuo kompiuterių pereina prie mobiliųjų telefonų. Socialinė medija keičia įprastas paieškos sistemas. Žiūrovai atsisako tradicinės televizijos. Žinučių siuntimo programėlės kelia grėsmę elektroniniam paštui. Išmanieji renginiai, regis, susieja viską, kas yra aplink mus. Tačiau nors šie pokyčiai ir privers mus keisti savo verslus ar net gyvenimus, tai nereiškia, kad negalime sugebėti prie jų prisitaikyti ir gauti naudos. Tad kam turėtume ruoštis?

- Skaitmeninės medijos vartojimas toliau augs, atitinkamai, visa kita mažės;
- Augs prenumeratų skaičius: muzikos, vaizdo įrašų, skaitmeninės žiniasklaidos;
- Klestės skaitmeninės turinio rinkodaros sprendimai;
- Reklamos blokavimo krizė netrukus išsispręs – bet atsargiai, tai gali atnešti naujas problemas;
- Svarbiausiomis naujomis platformomis nebus virtuali realybė, išmanieji akiniai ar išmanūs automobiliai – laukite kažko kito;
- Televizijos tinklai netrukus pajus dienraščių skausmą;
- Jėga ir turtai bus dar labiau sukoncentruoti nei iki šiol;

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją