Beveik pusė feisbuko vartotojų lapkričio viduryje jau būna baigę savo kalėdinį apsipirkimą, sako feisbuko ryšių su visuomene vadovas Šiaurės Europoje Ian Edwards. Jis sako, kad daugelis rinkodarininkų atidėlioja savo kalėdines kampanijas per ilgai. Jis cituoja atlikto tyrimo duomenis, pasak kurių 40 proc. feisbuko vartotojų mobiliuosiuose telefonuose Jungtinėje Karalystėje lapkritį jau būna apsipirkę Kalėdoms. Panašiai tiek, 41 proc. tinkle užsiregistravusių mamų irgi jau būna pasirūpinusios kalėdinėmis dovanomis. Taigi, jei planuojate pradėti kampanijas lapkritį, tai nėra labai išmintingas žingsnis.

Sėkmės raktas, pasak jo – pradėti anksti. Pavyzdžiui, „Shopper Direct“ jau paskelbė savo apsipirkimų penktadienį („Black Friday) ir tai puikiai pasiteisino. „Jie iš lėto kūrė šventės laukimo nuotaiką dar prieš kelis mėnesius ir taip padidino savo pardavimus. Kai visi pradeda savo kampanijas vienu metu lapkritį, vartotojai jų nepastebi, nes aplink tiesiog per daug reklaminio triukšmo“, – sako jis.

I.Edwards prideda, kad jį gąsdina tai, kad kai kurie prekės ženklai visiškai nesegmentuoja vartotojų. „Jei jūs tiesiog bombarduojate auditoriją reklamomis, vartotojams sukuriate blogą patirtį. Vidutiniam vartotojui kasdien feisbuke parodoma apie 2 tūkstančius žinučių. Man kelia nerimą, kad kai kurie prekės ženklai visai nesirenka, kam jas rodyti. Toks požiūris tinka „Coca-Cola“ ar „McDonalds“, bet tikrai ne visiems“, – pabrėžia jis.