Horoskopai
Kalendorius
Paieška
Pranešti naujieną
LT
EN
RU
Kontaktai
Reklama
Naujausios
Eksperto žvilgsnis
Reklama
Medijos
Video
Prenumeruoti
Prisijungti
M360
E-rinkodara
2016.05.26 13:38
Didieji žaidėjai stiprina atsiribojimą: feisbukas atsisako „Facebook Exchange”
D+ nariams
Prenumeruoti
Jūratė Žuolytė
M360
FOTO:
Shutterstock
„Facebook” vakar paskelbė atsisakantis reklamos planavimo įrankio „Facebook Exchange“ (FBX): vietoj to jis daugiau dėmesio skirs kitų produktų, pavyzdžiui, „Facebook Audience Network“ vystymui. Ką tai reiškia reklamos planuotojams ir užsakovams?
Šaltinis
M360
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją
Delfi
Dalintis
Nuomonės