Į ką turėtų atkreipti dėmesį internetinio marketingo specialistai? Australijos ekspertai išskiria svarbiausias šių metų tendencijas, kurios aktualios visiems, dirbantiems šioje srityje.

1. Realūs reklaminių skydelių parodymai

Didėjant išlaidoms internetinei reklamai vis daugiau dėmesio sulaukia reklaminių skydelių realūs parodymai. „Warc Toolkit 2016“ ir „Deloitte Digital“ tyrimas atskleidė susirūpinimą, ar reklaminius skydelius pamato realūs vartotojai, ar parodymai auga generuojant juos dirbtinai.
„Norėdami didinti internetinių kampanijų efektyvumą rinkodaros specialistai turėtų pagerinti internetinių skydelių ir video kampanijų parodymų efektyvumą,” - teigia James Diamond, A/NZ vadovas. „Žinant, kad 60 proc. reklamos niekada nepatenka į vartotojo ekraną, tai didelė galimybė efektyvumo didinimui“.

2. Reklamos blokavimas

„Warc“ tyrimas taip pat nuspėja, kad reklamos blokavimas išliks rimtu iššūkiu ir 2016 metais. „The Guardian Australia“ direktorius Ian McClelland teigia, kad susirūpinimą kelia sparčiai didėjantis reklamos blokavimo įrankių kiekis: „Atsižvelgiant į tai, galima teigti, kad kontekstinė reklama ir vartotojų elgsena susilauks daug daugiau dėmesio siekiant pagerinti vartotojų patirtį susiduriant su reklama“.

3. Video turinys

Didėjantis susidomėjimas vaizdo turiniu toliau didins išlaidas video kūrimui ir 2016 metais. Nors praeiti metai internetiniam vaizdo turiniui buvo itin sėkmingi, tyrimai parodė, kad 2016 m. šis kanalas taps dar svarbesne marketingo komplekso dalimi. Intertetinis turinys ypač svarbus auditorijai, kuriai mažiau nei 18 metų, kitaip sakant, vadinamai Z kartai. „Mes matome ypač sparčiai augančias išlaidas, kurias įmonės investuoja į su vaizdo turinio gaminimu susijusius specialistus,” - skelbia „Forrester’s“ 2016 tyrimas.

4. Kontekstinio marketingo automatizavimas

Vartotojai jau pakankamai įgalinti, kad patys kontroliuotų, ką ir kaip vartoti turint platų infomacijos kanalų pasirinkimą ir naudojant kelis įrenginius. „Forrester“ prognozuoja, kad 2016 m. būtent iš vartotojų ateinantys pokyčiai formuos tendencijas rinkose. Analitikai teigia, kad eksperimentavimas kontekstinio marketingo srityje 2016 m. suteiks neįkainojamos patirties, padėsiančios marketingistams sukurti geresnį individualų santykį su vartotoju, taip geriau išnaudojant reklamos automatizavimą ir gaunant gilesnes įžvalgas ties visais sąlyčių su vartotoju taškais.

„Kokybė tampa svarbesnė už kiekybę, su turinio marketingu priešakyje. Mes taip pat matysime artimesnį prekės ženklų bendradarbiavimą su patikimais turinio leidėjais, siekiant sukurti stipresnį motyvą imtis veiksmo ir sukurti didesnį ilgalaikį ROI", - teigė I.McClelland.

5. „Facebook“ tampa antraeiliu socialiniame bendravime

„Forrester“ pranašauja, kad 2016 m. „Facebook” reklama išliks stipri, bet tinklas praras savo pozicijas kaip bendravimo su vartotojais platfoma. Pagrindinė priežastis – smarkiai sumažėjęs nemokamas įrašo pasiekiamumas. Natūraliam pasiekiamumui marketingistai prioritetą skiria „Instagram“, „Vine“ arba savo kuriamoms bendruomenėms.

„Internetinio marketingo specialistai turi akcentuoti lojalių bendruomenių kūrimą savo svetainėse ir programėlėse, o ne kurti turinį trečiose šalyse kaip „Facebook“ ar „Instagram“, - teigia Dave Scott, „Livefyre“ platformos marketingo vadovė. – Tokiu būdu marketingistai gali kurti ir keisti savo pačių taisykles ir tobulinti savo įgūdžius bendruomenių valdymo srityje“.

6. E-komercijos iššūkiai plėsis

Internetinė prekybos erdvė plečiasi ir bręsta, 2016 metams pateikdama papildomų iššūkių. Informacijos privatumas, griežtesni standartų laikymosi reikalavimai, auganti konkurencija, vartotojų informacijos saugojimas ir vartotojų patirties suvaldymas per visus pardavimo kanalus – teks galvoti, kaip visa tai išspręsti.

„2016 vartotojai ir toliau bendraus su savo mėgiamu prekės ženklu per kelis skirtingus kanalus, naudodami skirtingus įrenginius. Norėdami prisitaikyti prie besikeičiančios vartotojų elgsenos marketingistai turės pripažinti kanalų integravimo strategijos svarbą, ypač mažmeninių pardavimų taškų kontekste. Kanalų integravimo strategija leis sukurti tiek ypač asmenines ir efektyvias lojalumo programas, tiek tiksliai orientuotas reklamines kampanijas“, - sako vyresnysis „CitiXsys“ viceprezidentas Paula Da Silva.

„Forrester“ taip pat nuspėja, kad marketingo profesionalai vis labiau jaus spaudimą pateikti pamatuojamus verslo rezultatus nurodant vartotojų kelią nuo susidomėjimo internetinėje erdvėje iki pirkimo. „Dabar vartotojai sprendžia, kada ir kaip jie nori bendrauti su prekės ženklais, bei kiekvieno kontakto metu tikisi gauti asmeniškai jam pritaikytą informaciją. Šiame kontekste marketingistai turi investuoti į visų komunikacijos taškų matavimą ir rezultatus vertinti holistiškai, permąstant, kokia informacija kokiam vartotojui ir kada yra pateikiama“, - komentuoja Faith Sedlin „RedBubble“ vadovė.

7. Ateina hiper-personalizavimo amžius

Remiantis „Teradata“ informacija, marketingistai gali tikėtis hiper-personalizavimo ryškėjimo – žinučių pritaikymo konkrečiam vartotojui remiantis jo istorija, vietoje bendros žinutės visai tikslinei auditorijai. Pagrindinė priežastis – noras išsiskirti iš bendro reklamos triukšmo.

„Tik maža dalis įmonių hiper-personalizavimą daro tinkamai ar daro išvis. Tikėtina, kad 2016 metais tai taps kur kas labiau paplitusia sritimi, nes įmonės vis labiau suvokia didesnę NPS (Net Promoter Scores) reikšmę reklamos išlaidų atsiperkamumui“, - sako „Teradata“ konsultantas Umporn Tantipech.

8. Mobilioji revoliucija įsibėgėja

Mobilių įrenginių naudojimas toliau augs, kartu augindamas ir vartotojų lūkesčius. Tai bus geras stimulas marketingistams gerinti vartojimo patirtį per mobiliuosius įrenginius. „Forrester“ tyrimo duomenimis, vis daugiau įmonių marketingą per mobiliuosius įrenginius traktuoja ne tik kaip vieną iš komunikacijos kanalų, bet kaip strategiškai svarbiausią veiksnį formuojant vartotojo patirtį.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją