Pažvelkime į „Tinder‘į“: jis žavi ir yra tikrai viena iš kontroversiškiausių programėlių pasaulyje. Ne vienas mūsų turi draugų, kurie nuolatos, kiaurą parą naršo joje. Nuo 2012 m. programėlė sulaukė 50 milijonų vartotojų, iš kurių net 10 milijonų prisijungia kasdien.

Akivaizdu, kad „Tinder‘is“ kažką daro tikrai labai gerai. Ko gero, taip yra todėl, kad jis skatina „o, taip“ mentalitetą. Kodėl Jums nepasiėmus to „o taip“ mentaliteto, nepritaikius savo pardavimų ir rinkodaros komandoms? Kodėl neužlipus dar keliais sėkmės laipteliais aukštyn?

Netikite? Pabandykite šiuos metodus ir praneškite mums, kaip sekėsi. Bet kuriam versle jie daro stebuklus.

1. Atnaujinkite savo profilį

Nesvarbu, ar Jūsų įmonės tinklaraštyje pasiekiami „Tinder“, „LinkeIn“, „Facebook“, pirmą įspūdį apie Jus žmonėms siunčia Jūsų profilis. Kalbame apie profilio optimizavimą, kur būtinai turi būti Jūsų nuotrauka (ir tik Jūsų – o ne Jūsų su šunimi, vaiku ar draugu). Pasisamdykite profesionalų fotografą, kuris nufotografuotų Jus geriausioje šviesoje. Raginimas imtis veiksmų (angl. call to action) ar klausimas – puikus Jūsų profilio jaukas žmonėms.

Paskatinkite savo komandą optimizuoti savo profilius socialiniuose tinkluose. Pasidalinkite su jais šiuo parankiu vadovu ir pradėkite veikti.

2. Nebūkite nemalonus ir įžūlus

Turite akcentuoti savo pardavimų ir rinkodaros komandoms – niekas nenori turėti reikalų su nemaloniais ir įžūliais individais. Turite pasitikėti savimi ir tęsti, ką pradėjęs – juk nenorite, kad klientai būtų suirzę ar jaustųsi puldinėjami. Pastarasis, šliaužiantis, įkyrus dabita „Tinder‘yje“ savęs juk tikrai neparduotų.

Vietoj to, panaudokite šias taktikas:

• Susitelkite ne į pardavimus, o į pagalbą žmonėms.
• Pasiteiraukite, ar dabar yra tinkamas metas. Netinkamu laiku niekada nieko neparduosite.
• Bent 10 minučių ištverkite nepaminėjęs savo produkto (pamąstykite, jog geriau paklausytumėte „Tinder‘io“, o ne kalbėtumėte apie save). Dominavimas pokalbyje neveikia nei pasimatymų, nei pardavimų, nei kokioje kitoje srityje.

• Kalbėdami didinkite savo produkto naudą klientui, bet ne kainą.
• Aptarnaukite savo klientą taip gerai, kaip niekas kitas aplinkui.
• Suteikite savo produktui didelę garantiją.

3. Nebijokite

„Tinder‘is“ turi vartotoją apsaugojančią funkciją „Double opt-in“: jis nesužino, kad buvo atmestas. Jis tesužino, kad buvo pasirinktas. Ši funkcija sumaniai eliminuoja atmetimo baimę.

Akivaizdu, kad Jūsų pardavimų ir rinkodaros komandos baimės atmetimo funkcijos neturi. Todėl privalote padėti savo komandai nugalėti baimę. Pritaikius šią techniką savo pardavimų komandos nariams ir pardavimų sektoriuje daug kas pasikeis. Padėję atnaujinti profilius ir peržvelgę neįžūlaus pardavėjo kriterijus, atsiduriate tinkamame kelyje. Dabar padėkite jiems įveikti baisiojo „ne“ baimę.

Kai rinkodaroje ir pardavimuose įvyksta atmetimo reakcijos ar visokios kitokios variacijos, savo komandai visada sakykite: „Paklauskite savęs, kaip suvaldyti šį nesusipratimą?“

4. Gaukite jų kontaktinę informaciją ir palaikykite pokalbį

„Tinder‘is“ juda greitai. Panelės ir vaikinai kasdien gauna aibes žinučių. Jei pašnekesį pradėjote bei viskas sekasi kaip ir neblogai, pasistenkite jį „Tinder‘yje“ nutraukti kaip galima greičiau. Jei leisite pokalbiui tiesiog užgesti, Jūsų žinutė bus palaidota per naktį.

Norite tikėkite, norite ne, bet toks pat mentalitetas gali būti pritaikomas pardavimuose ir rinkodaroje. Jūsų komanda turi nesiliauti rengusi informacines reklamas ir bendrauti su šiandieniniais klientais, jei nori vis dar išlikti jų atmintyje. Jei ji gera, Jums net nereikia persekioti savo dabartinių klientų, siekiant išgauti kontaktinę informaciją. Jei pateiksite jiems kažką vertingo, jie mielai perduos savo kontaktinę informaciją, kad tik būtų galima palaikyti bendravimą.

5. Tiesiog veikite

Kaip įsitikinome, su pažinčių svetainėmis ir tokiomis programėlėmis kaip „Tinder‘is“ galima judėti greičiau. Jei nekalsite geležies kol ji karšta, pražiopsosite norimą pasimatymą. Tai tinka pardavimams ir rinkodarai.

Jei kažkas domisi Jūsų preke ar paslauga, nelaukite, kad kitą žingsnį žengtų jie. Pasidomėkite, ar jie dar suinteresuoti ir sužinokite, kas jiems trukdo užbaigti procesą. Net jei klientas ir sumokėjo, būtinai sužinokite, ar ir kaip jie džiaugiasi preke. Nebūdamas įkyrus įsitikinkite, kad jie patenkinti sandoriu ir jiems aiškios prekės funkcijos. Patikinkite, kad iškilus keblumams jie visada gali kreiptis į Jus.

6. Pritaikykite savo žinutę

Kažką susitinkant internete ar dirbant pardavimų ir rinkodaros srityje, tenka rizikuoti ir suklysti. Pavyzdžiui, Jūsų „Tinder‘io“ šūkis galėtų būti šliaužiantis ar tiesiog pernelyg pilkas, kad išsiskirtų. Po kelių savaičių ir kelių atmetimų pagaliau suprasite, kad gal visgi siunčiate klaidingą pranešimą. Taisykite šią situaciją, kol rasite savo unikalų balsą, rezonuojantį su kitais žmonėmis.

Nelaukite, kol Jūsų komanda testuos keletą pranešimų, idant įvertintų, kuris geresnis. Galiausiai, įgaukite pasitikėjimą. Sugalvokite, kaip su šiandienos ir rytdienos klientais kurti bei puoselėti pasitikėjimą. Jei žmogus pasitiki Jumis, jis nupirks viską, ką pasiūlysite.

Be visų šių pamokų, „Tinder‘is“ gali būti pritaikomas ir naudingų kontaktų paieškai. „Šią programėlę kartais panaudoju ir pardavimų tikslams. Sakykime, susipažįstu „Tinder‘yje“ su žmogumi, su kuriuo ten mane suvedė panašūs pomėgiai, todėl pradėjome šnekučiuotis. Tačiau kas pasakė, kad tokie pašnekesiai turi pasibaigti būtinai romantišku pasimatymu? Šis kontaktas gali pasibaigti laimingu mūsų įmonės siūlomo produkto pardavimu ir nauda mano pašnekovui“, - patirtimi dalinasi „63 Wire Marketing“ pardavimų grupės vadovė Donata Ramanauskaitė.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją