2022 m. rugpjūčio 18 d. 09:50

„Deeper“ žengia toliau: pristato inovaciją pasaulio karpių žvejams

„Deeper“
„Deeper“
© Pranešimo siuntėjų

Žvejybos entuziastų širdis daugiau nei 50 pasaulio rinkų užkariavusi lietuvių bendrovė „Deeper“ sukūrė dar vieną inovaciją – ryšio stiprintuvo rinkinį jaukinimo laiveliams. Moderni technologija, naudojama kartu su sonaru, nuo šiol skenuos kur kas didesnį vandens plotą, todėl, kaip tvirtinama pranešime spaudai, pasaulio žvejybos profesionalai ir mėgėjai lengviau ir greičiau suras karpių maitinimosi ar būriavimosi vietas ir turės didesnes galimybes pagauti svajonių laimikį.

Palengvins karpių žvejybą

Karpių žvejyba – precizikos reikalaujantis užsiėmimas: žuvys mėgsta slėptis apaugusiose vietose, o ir išbaidyti jas lengva. Štai kodėl užkietėję karpių žvejai visą laiką domisi naujovėmis, kurios padėtų lengviau ir greičiau išžvalgyti žūklavietę surandant potencialias maitinimosi vietas, pajaukinti ir pateikti masalą. Karpių žvejyboje naudojamas jaukinimo laivelis jau kurį laiką gabena „Deeper“ sonarus, leidžiančius skenuoti vandenį ieškant gylių skirtumų, tam tikros dugno struktūros ar žuvies susibūrimo vietų. Vis dėlto svarbus yra atstumas ir neretai žvejų galimybes ribojo sonaro bevielio ryšio veikimo nuotolis.

„Pamatėme, kad yra konkreti problema konkrečiam segmentui – „Deeper“ sonaras veikia 100 – 120 metrų atstumu, o su ryšio stiprintuvu pasiekėme 200 metrų atstumą. Karpių žvejyboje tas atstumas yra svarbus. Matėme, kad patys žvejai naudoja įvairias alternatyvas, perka detales ir patys konstruoja stiprintuvus, taigi mūsų pagrindinis tikslas ir yra patogiai išspręsti karpininkams kylančią problemą, kad jiems nereikėtų ieškoti alternatyvų“, – pranešime spaudai sakė „Deeper“ produkto vadovas Vytautas Želvys.

Ryšio stiprintuvo rinkinys turi specialų laikiklį, kuriuo galima patogiai tvirtinti sonarą prie jaukinimo laivelio. Telefonui su ryšio stiprintuvu reikiamame aukštyje laikyti, kad būtų užtikrinamas geriausias veikimo diapazonas, yra specialus trikojis. Ryšio stiprintuvas bevieliu Wi-Fi ryšiu jungiasi su telefonu ir sonaru, o jaukinimo laivelis turi atskirą valdymo sistemą. Naujasis įrenginys turėtų palengvinti žvejybą sonaro pagalba žvejams visame pasaulyje.

„Pagrindinės rinkos, kur daugiausia mūsų produkcijos gerbėjų – JAV, Jungtinė Karalystė, Vokietija, Prancūzija, Lenkija ir, žinoma, Lietuva – nors mūsų valstybės rinka ir maža, tačiau labai daug žvejų naudoja mūsų sonarus, todėl tikimės, kad juos sudomins ir ryšio stiprintuvas“, – sakė V. Želvys.

„Deeper“
„Deeper“
© Pranešimo siuntėjų

Testavimas neapsiėjo be iššūkių

Naujovių kūrimas žvejybai „Deeper“ komandai yra neatsiejama kasdienybės dalis, tam negailima pastangų ir laiko, siekiant geriausiai suprasti klientų poreikius. Bendrovės vadovas Donatas Malinauskas teigia, kad kuriant naujus produktus galvojama apie visą žvejybos kelią, kad nebūtų praleidžiama nė menkiausia smulkmena, galinti nulemti sėkmę. Komanda aktyviai bendrauja su žvejais, rimtai vertina jų nuomonę ir eksperimentuoja, bandydama įvairius sprendimus.

„Žvejams siūlome programėlę „Fishdeeper“, kurioje yra viso pasaulio žvejybos vietų žemėlapiai. Mūsų bendrovėje verda darbas, gimsta ne tik sonarai, bet ir kiti produktai, kurie yra visos komandos atkaklaus darbo nuopelnas. Mums patiems be galo svarbi kuriamų produktų kokybė, nes tai žingsnis link mūsų tikslo tapti neatsiejama žvejybos dalimi“, – pranešime spaudai sakė D. Malinauskas.

Naujojo ryšio stiprintuvo kūrimas užtruko beveik metus – buvo kuriamas dizainas, apgalvoti veikimo principai, vykdyti išsamūs testavimai. Produkto testavimas kėlė ir iššūkių, nes Lietuvoje sunku buvo atrasti pakankamai tinkamų vietų prie vandens.

„Deeper“ vadovas Donatas Malinauskas
„Deeper“ vadovas Donatas Malinauskas
© Bendrovės nuotr.

„Įsivaizduokite, kas vyksta, kai reikia rasti ramią vietelę prie ežero saulėtą dieną netoli Vilniaus. Turbūt jau supratote, kad tai – praktiškai neįmanoma. Turėjome išbandyti naujai suprojektuotą ryšio stiprintuvo prototipą. Pasirodome mes prie ežero su savo kompiuteriais, laidais ir stovais, o ten jau buvo ančių šeimynėlė, maudėsi močiutė su anūku, netrukus pasirodė ir užkietėjęs žvejys Algis, kuriam, aišku, labai įdomu, ką čia darome. Taigi ne tik turime dirbti savo darbą, bet ir viską parodyti, paaiškinti, sulaukiame ir naudingų patarimų, ką galima patobulinti“, – šypsojosi V. Želvys.

Žvejų pagalba testuojant naują produktą tapo neįkainojama: prie naujausio produkto kūrimo prisidėjo ir trys Lietuvos žvejai – Simas, Nerijus ir Kęstutis, kurie pirmieji išbandė ryšio stiprintuvo prototipus ir leido komandai geriau suprasti ne tik produkto trūkumus, bet ir kaip potencialūs klientai elgiasi su produktu, kokie bus priimami sprendimai.

„Kurdami produktą ir praleidę prie jo daugybę valandų, būname per daug įsimylėję savo kūrinį ir mums sunkiau pastebėti jo trūkumus, o kartais gal ir nesinori jų pripažinti. Tačiau žmogus iš šalies visada gali pateikti netikėtų įžvalgų. Stebėdami, kaip žvejai realiose situacijose elgiasi su prietaisu, galėjome priimti tinkamus sprendimus, todėl jų pagalba labai svarbi“, – teigė D. Malinauskas.

„Deeper“
„Deeper“
© Pranešimo siuntėjų

Galima pritaikyti dvejopai

Nors ryšio stiprintuvas kurtas kaip priemonė, palengvinanti sonaro panaudojimą karpių žvejyboje, jis gali būti naudingas ir kitokią žvejybą mėgstantiems žvejams – įvairesnius panaudojimo būdus padėjo išsiaiškinti produktą išbandę žvejai.

„Mūsų sonarą žvejai ne tik plukdo jaukinimo laiveliu, bet ir mėto nuo kranto su meškere, žvejodami didesniais atstumais. Čia svarbu turėti stiprų ryšį, nepriklausomą nuo turimo telefono. Nors mes išbandėme sonaro ryšį su daugeliu telefonų modelių, vis dėlto aprėpti visų neįmanoma. Anksčiau pasitaikydavo, kad klientas su retesniu telefonu skundžiasi, kad nėra pakankamai ryšio, o stiprintuvas, būdamas šalia telefono ir susietas su sonaru, šią problemą eliminuoja“, – pranešime spaudai paaiškino V. Želvys.

Sonaras ir ryšio stiprintuvas sudaro rinkinį, su kuriuo galima nesukti galvos dėl jokių papildomų priemonių. „Deeper“ komanda visapusiškai išbandė savo produktus, todėl jaučiasi atsakingi prieš klientus už jų veikimą – galimybė kreiptis pagalbos, jei kažkas neveikia, ir ją operatyviai gauti yra dar vienas produkto privalumas.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą LOGIN.LT turinį.
(8 žmonės įvertino)
5.0000

Svarbiausios naujienos ir komentarai iš LOGIN.LT –
kiekvieną savaitę tiesiai į el. paštą!