Elektromobilio įkrovimas bevieliu būdu iš esmės veikia taip pat, kaip ir išmaniojo telefono – tik naudojant didesnę galią, mat ir baterijos, kurias reikia pripildyti, gerokai didesnės.

Nors jau anksčiau būta įvairių demonstracijų ir bandymų, tokia technologija kol kas nebuvo sulaukusi platesnio susidomėjimo ar taikymo. Dirbdami užkulisiuose inžinieriai ieškojo bendro standarto, kuris padėtų pramonei judėti viena kryptimi.

Tačiau dabar tai jau keičiasi – į gatves išrieda pirmieji elektromobiliai, kuriuose gamybos metu įrengtos bevielio krovimo sistemos. Automobilių inžinierių bendruomenė (SAE) nustatė tarptautinius standartus, kuriuos imasi taikyti elektromobilių gamintojai.

„Su kabeliais buvo sukurta tikra betvarkė – skirtingi gamintojai, skirtingi regionai, skirtingi kištukai, kabeliai ir standartai. Ir jie (SAE) pasakė, žiūrėkit, jei bevielis krovimas yra kitas žingsnis, padarykime tai tik vieną kartą. Sukurkime vieną tarptautinio standarto organizaciją, kuriai vadovaus SAE“, – teigia „WiTricity“ vadovas Alexas Gruzenas ir patikina, kad įmonė visiškai palaikys naująjį standartą.