įkrovimas

18 straipsnių

Naudodami daugybę įkraunamų prietaisų ir važinėdami automobiliais susiduriame su akumuliatorių krovimo iššūkiais. Internete apstu informacijos, kaip prižiūrėti, įkrauti ar naudoti akumuliatorių, tačiau ji – ne visada teisinga, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Elektromobiliai pasaulyje nebėra naujiena. Jie iš lėto įsilieja ir į Lietuvos gatves. VĮ „Regitra“ duomenimis, 2011 metais Lietuvoje buvo užregistruoti tik 4 elektromobiliai, o 2016 metais jų skaičius perkopė 220.

Kristijonas Baukys

Viena iš kelių priežasčių, dėl kurių elektromobilių populiarumas auga gana lėtai - santykinai nedidelė rida po akumuliatorių įkrovimo. Pavyzdžiui, standartiniu elektromobiliu norint nuvažiuoti iš Klaipėdos į Vilnių, jo baterijas krauti reikėtų mažiausiai du kartus - prieš kelionę ir nuvažiavus mažda...

Dienos šviesą jau išvydo visiškai elektrinė ketverių durelių kupė „Aston Martin Rapide“ modelio versija, o įmonės vadovas leidiniui „Autocar“ prasitarė, kad pati galingausia visais keturiais ratais varoma modifikacija gali pasiekti sunkiai suvokiamą 1000 AG galią.

LNK

Kol kas Lietuvoje elektromobilių įkrovos stotelių nėra daug, todėl eksploatuoti tokius automobilius gan problematiška. Viena greito įkrovimo ir kol kas nemokama stotelė stovi Vilniuje prie Operos ir baleto teatro, dar dvi atsirado kelyje Vilnius-Kaunas. Nors visas elektromobilių įkrovimo stoteles Li...

LNK

Ne vienas lietuvis, išgirdęs apie elektromobilius, tik numoja ranka ir tvirtina, esą jų baterijos „numiršta“ per porą metų, nes jos gi bijo visko – ir šalčio, ir šilumos, o jas pakeisti kainuoja tiek pat, kiek ir pusę automobilio. TV laida „Ne vienas kelyje“ aiškinasi, kiek tarnauja elektromobilių a...

REUTERS

Legendinės Londono raudonos telefono būdelės tampa žaliomis. Neseniai judriame Londono prekybiniame rajone pristatytas eksperimentinis modelis, pavadinimu „Solarbox“ („Saulės būdelė“), suteikia praeiviams galimybę nemokamai ir greitai įkrauti savo telefonų baterijas. Ant stogo sumontuotos saulės pan...

REUTERS

Paauglys iš Indijos savo bėgiojimo batelius pavertė mobiliojo telefono krovikliu. Rajesho Adhikari sugalvotas prietaisas naudoja bėgiojimo ar ėjimo metu pagamintą elektros energiją – tai reiškia, jog jo telefonui niekada nereikia elektros, nes, trumpiau tariant, jis kraunamas nuolat.