Ar gali būti, kad kokybiškas turinys bėga nuo reklamos, vengia jos lyg raupų, o gal net jau nuo jos yra pabėgęs? „Juk visas kokybiškiausias turinys, kurį įliejame į save, faktiškai yra be reklamos“, – savo pranešime pastebėjo T. Ramanauskas, prisipažindamas, kad tokias mintis jam sužadino perskaitytas „The New York Times Magazine“ straipsnis apie tai, kad internetas visgi mums pavyko ne taip, kaip tikėjomės.
FOTO:
2019.12.05 17:15
Tomas Ramanauskas: sumokėsiu, tik nerodykite reklamos
(15)M360
Nors reklama, regis, per visą istoriją buvo kažkur šalia žmogaus, dabar vis intensyviau bandoma nuo jos pabėgti. Reklamos kūrėjas, agentūros „New!“ partneris Tomas Ramanauskas konferencijoje „LiMA Day Lietuva 2019“ ragino reklamos lauko dalyvius pagalvoti apie tai, kaip reikės elgtis, kai vartotojai savo pinigais prabalsuos už tai, kad reklamos jie jau nebenori matyti.