Premium
2022 m. birželio 10 d. 13:22

Suprasti „Tiktoką“: 42 proc. vartotojų neatskiria, kada žiūri reklamas, čia sėdi be saiko, dėmesį sutelkia kelioms sekundėms

  • Ernestas Naprys
TikTok
TikTok

Štai ką konsultantai pataria verslui socialiniame tinkle „TikTok“: filmuokite telefonu, kuo paprasčiau, nereikia brangių studijų, bet išlaikykite tęstinumą – galbūt nepavyks pirmas, antras ar trečias kartas, o pasiseks tik šeštą ar septintą. Svarbu, kad turinys rezonuotų tarp čia esančių kūrėjų ir jų bendruomenių, jie čia mirksta valandomis, o dėmesio išlaikymas – itin trumpas.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą LOGIN.LT turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Svarbiausios naujienos ir komentarai iš LOGIN.LT –
kiekvieną savaitę tiesiai į el. paštą!