Motyvuodama intensyvia konkurencija, „LinkedIn“ iki rugpjūčio mėnesio ruošiasi palaipsniui panaikinti vietinę darbo paieškos programėlę „InCareer“. Įmonės tinklaraštyje rašoma, kad ji ketina sumažinti vietinių inžinierių ir produktų kūrimo komandų skaičių, taip pat atsisakyti tokių funkcijų, kaip pardavimai ir rinkodara.

Šiuo žingsniu iš esmės būtų užbaigtas „LinkedIn“ pasitraukimas iš didžiausios pasaulyje interneto rinkos, pradėtas maždaug prieš dvejus metus, kai įmonė susidūrė su griežta reguliavimo institucijų kontrole, o jos vietiniai varžovai ėmė klestėti.

„Savo Kinijos strategiją orientuosime į pagalbą Kinijoje veikiančioms kompanijoms samdant, kuriant rinkodarą ir mokantis užsienyje, – teigiama įmonės vidaus pranešime. – Nors praėjusiais metais „InCareer“ patyrė tam tikrą sėkmę mūsų stiprios Kinijoje dirbančios komandos dėka, ji taip pat susidūrė su agresyvia konkurencija ir sudėtingu makroekonominiu klimatu.“

2014 m. įžengusi į Kiniją, „LinkedIn“ iš pradžių buvo pavyzdžiu kitoms Amerikos interneto kompanijoms. Mainais už leidimą veikti įmonė sutiko apriboti savo turinį, kad prisitaikytų prie valstybės cenzūros taisyklių. Vienu metu žemyninėje Kinijoje „LinkedIn“ turėjo apie 52 milijonus vartotojų, tuo tarpu kitos amerikietiškos platformos, tokios kaip „Twitter“ ir „Facebook“, buvo uždraustos.

2021 m. įmonė paskelbė, kad uždaro vietinę „LinkedIn“ versiją, skųsdamasi sudėtinga veiklos aplinka – ir tapo paskutine didžiąja JAV socialinės žiniasklaidos kompanija, nutraukusia veiklą šalyje.