Pagal šį planą maždaug 10 eurų per mėnesį kainuotų „Facebook“ ar „Instagram“ paskyra kompiuteryje be jokių reklamų ir maždaug 6 eurus už kiekvieną papildomą susietą paskyrą, rašoma pranešime, kuriame cituojami su pasiūlymu susipažinę asmenys.

Mobiliuosiuose įrenginiuose vienos paskyros be reklamų kaina išaugtų iki maždaug 13 eurų, nes bendrovė įskaičiuotų „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvių komisinius mokesčius, pranešė „The Wall Street Journal“.

Anksčiau šiais metais Airijos duomenų apsaugos komisaro tarnyba skyrė socialinės žiniasklaidos bendrovei 390 mln. eurų baudą ir nurodė, kad ji negali naudotis vadinamuoju „sutarties“ teisiniu pagrindu siųsti naudotojams reklamą, pagrįstą jų veikla internete.

„Meta“

Vėliau „Meta“ teigė ketinanti paprašyti naudotojų ES sutikimo prieš leisdama įmonėms taikyti reklamą, kad būtų patenkinti įvairūs regione besikeičiantys reguliavimo reikalavimai.

Dabar „Meta“ Europos reguliavimo institucijoms pranešė, kad tikisi artimiausiais mėnesiais Europos naudotojams pradėti taikyti planą be reklamos, kurį ji vadina prenumerata be skelbimų (SNA), rašoma pranešime.

„Meta“ atstovas spaudai sakė, kad bendrovė tiki „nemokamomis paslaugomis, kurias palaiko personalizuoti skelbimai“, tačiau tiria „variantus, kaip užtikrinti, kad laikomės besikeičiančių reguliavimo reikalavimų“.

Laikraštis „The New York Times“ pirmasis pranešė, kad „Meta“ svarsto galimybę ES gyvenantiems naudotojams sukurti mokamas „Facebook“ ir „Instagram“ versijas be reklamų, tačiau nepateikė išsamios informacijos, kiek jos kainuotų.