aA
Interneto auditorijos tyrimų bendrovė “Nielsen/NetRatings”, atlikusi apklausą, paskelbė, jog reklaminės nuorodos (“banner”) populiariausios tarp 2-11 metų amžiaus vaikų.
12-17 metų paaugliai, labiau “remiami” tėvų, į interneto reklamines nuorodas atkreipia kur kas mažiau dėmesio, teigia "Nielsen/NetRatings".

Pasak tyrimo rezultatų, reklamines nuorodas spaudžia 0,87 procento jauniausių internautų, kai vidutinis “reklamos skaitytojų” procentas – 0,45.

Labiausiai pamėgta 2-11 metų amžiaus vaikų buvo “Trident Gum” (Trišakio kramtomoji guma) reklama, kurioje buvo galima žaisti nesudėtingą “Superdanties žaidimą”. Tarp populiariausių buvo “Nestle” ledai, “Stamps and Stomps” žaidimas bei “Cartoon Network” animacinių filmų kanalas.

Pasak tyrimų bendrovės, tarp vyresnių paauglių reklamų paspaudimo procentas lygus 0,19.

“Nielsen/NetRatings” teigia, jog vyresni paaugliai labiau domisi nuorodomis į tinklapius, atitinkančius jų interesus, pavyzdžiui įdomia informacija ar dykai dalijamais daiktais.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.