“Koledžo amžiaus grupės moterys, regis, turi daugiau interesų už interneto ribų ir daugiau neinternetinės veiklos, kuria reikia rūpintis”, mano tyrimo bendraautorė, “Media Metrix” apžvalgininkė Anne Rickert (En Rikert).
Pasak jos, “visi turi gyvenimą už interneto ribų, tačiau kai kurioms amžiaus grupėms atrodo, kad interneto resursai geriau aprūpina jų gyvenimą ne internete”.
Tačiau “18-24 metų amžiaus grupėje, išskyrus mokslą ir kelis pirkinius, Pasaulinis tinklas greičiausiai tiesiogiai nesusijęs su gyvenimu”, sakė A. Rickert.
Tyrimo duomenimis, per pirmąjį 2000 metų ketvirtį moterys ir merginos sudarė 50,4 proc. visos JAV interneto auditorijos. Tai pirmas kartas interneto istorijoje, kai moterų vartotojų skaičius pralenkė vyrų skaičių.