Tik vartotojams skirtų prekių padalinys, sudarantis 20% kompanijos, patyrė 1,8 milijardo Švedijos kronų nuostolį, nors lyginant su praeitų metų duomenimis pardavimų lygis pakilo 40%.
Kompanijos vadovo Kurto Hellstromo teigimu, firmoje įkurtas naujas padalinys, kuriantis milžinišką paklausą turinčius pigius mobiliuosius telefonus ir orientuosis į mobilaus interneto technologijas, kurios ateityje bus labai populiarios.
Pigesnių mobiliųjų telefonų modelių rinka didėja daug sparčiau, nei aukštos klasės telefonų.
Naujosios verslo taktikos pasiteisinimo pavyzdys yra pigių A2618 modelių paklausa.
Siekdama sumažinti gamybos išlaidas, kompanija sustabdys nepelningų modelių gamybą ir plėsis statydama naujas gamyklas tokiose pigios darbo jėgos šalyse, kaip Meksika, Estija ir Vengrija.
Apie konkrečias naujų gamyklų vietas nebuvo užsiminta.