Plakatai su naujuoju Vilniaus šūkiu "Nepamirštama harmonija ir žavesys" latvių kalba bei Vilniaus bokštais pasirodė Rygoje, estų kalba - Taline.
Lauko reklamos kampanija Suomijoje baigėsi birželio pradžioje, o Rygoje ir Taline tęsis iki birželio 30 dienos.
Vilniaus mero Artūro Zuoko teigimu, šios akcijos pagrindinis tikslas - pritraukti kuo daugiau turistų į Lietuvos sostinę.
Vilniaus miesto savivaldybei lauko reklamos kampaniją parengti ir ją vykdyti padėjo kompanijos "More Group" atstovybė Lietuvoje bei kompanija "Unicom".
Maketus reklaminei kampanijai nemokamai parengė reklamos kompanija "Lukrecija".
Reklamos kampanija miestui kainavo 90 tūkst. litų.
Vilniaus savivaldybės Ekonomikos departamento Turizmo skyriaus duomenimis, 2000 metų pirmąjį pusmetį į Vilniaus viešbučius atvyko 78,6 tūkst. turistų, kurių vidutinė apsistojimo viešbučiuose trukmė buvo 2,3 nakties.
57 proc. bendrojo atvykusiųjų skaičiaus sudarė vietos turistai -14,2 tūkst., turistai iš Lenkijos - 8,5 tūkst., iš Vokietijos - 6,5 tūkst., iš Suomijos - 5,7 tūkst., iš Rusijos - 5,1 tūkst. ir Didžiosios Britanijos - 5 tūkstančiai.