aA
Norėdamos kompensuoti elektroninio verslo krizės metu patirtus nuostolius, interneto kompanijos ruošiasi apmokestinti dalį savo nemokamų paslaugų. Tačiau jos rizikuoja visiškai netekti savo klientų, nes šie gali nesutikti mokėti.
Money
Kas tai bebūtų – muzikinio pasaulio naujienos, video įrašai ar informacija – dauguma apklaustų Amerikos vartotojų mano, kad internete viskas turėtų būti nemokama.

Apklausą atliko ”Consumer Electronic Association”, kuri vienija 625 interneto kompanijas. Vartotojai ne tik nenori mokėti už tinklo turinį, 92 procentai pasisakė prieš interneto paslaugos mokestį, o 72 procentai - prieš mokesčius už pirkinius internete.

Tokia vartotojų pozicija gali paversti niekais visas interneto gigantų strategijas, pagal kurias jie ketino imti mokestį už videofilmų ar koncertų peržiūrą internete. Pavyzdžiu galėtų būti ”Napster” – kad išgyventų, kompanija ruošiasi nustatyti už savo paslaugą abonementinį mokestį. Tačiau ekspertai mano, kad tokiu atveju kompanija prarastų didžiąją savo klientų dalį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.