Lietuvos atstovas pabrėžė, kad turizmas Lietuvoje tampa prioritetine ūkio šaka ir vienu dinamiškiausiai besivystančių ūkio sektorių. Jis taip pat pažymėjo, kad Europos turizmo rinkų požiūriu Estija, Latvija ir Lietuva yra vienas turistinis regionas.
"Mūsų šalims svarbus savo valstybių piliečių teigiamo požiūrio dėl įstojimo į ES formavimas. Tačiau ne mažiau svarbus turėtų būti ir ES valstybių piliečių teigiamo požiūrio dėl Baltijos šalių priėmimo į ES formavimas", kalbėjo J. Raguckas.
Siekti šio tikslo, jo manymu, efektyviausias instrumentas yra turizmo su ES plėtra.
"Kuo daugiau ES šalių piliečių keliaudami per Baltijos šalis matys ir įvertins mūsų pažangą, tuo labiau priartės mūsų šalių įstojimo į ES data", pabrėžė jis.
Lietuvos atstovas pasiūlė turizmo marketingui skiriamas lėšas pirmiausia vertinti kaip lėšas, skiriamas valstybės įvaizdžiui formuoti.