aA
NBA lygoje internete jau žaidžia trys “komandos”. Vakar NBA pranešė apie ilgalaikį susitarimą su “CBS SportsLine.com”, suteikdama teisę trečiam pagal populiarumą sporto tinklalapiui naudoti video įrašus ir lygos bei komandų logotipus.
NBA fantastika
Tai trečias susitarimas po kontraktų su “Yahoo! Sports” ir “ESPN.com”. “Jupiter Media Metrix” duomenimis, pastarieji yra du labiausiai lankomi sporto puslapiai.

Susitarimas suteiks vartotojams didžiules galimybes mėgautis NBA lygos šlove internete. “The Carmel Group” telekomunikacijų analitikas Jimmy’s Schaeffleris mano, kad NBA paprasčiausiai konkuruoja su kitomis lygomis dėl rinkos dalies.

Finansinės susitarimo detalės nebuvo atskleistos. Pagal sutartį “SprotsLine.com” ir jos Eurazijos padalinys “Sports.com” gaus momentinius rezultatus ir statistiką.

“SportsLine.com” taip pat kuria oficialius “Major League Baseball”, “PGA Tour” ir šių metų “Super Bowl” interneto puslapius.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.