aA
Europos Komisija internete patalpino sekso filmuką ir sukėlė prieštaringą reakciją, praneša agentūra AFP. Pasipiktinę internautai kaltina Briuselį "pornografija", "propaganda" ir "pinigų švaistymu".
Moteris, lūpos, aistra, seksualumas
Moteris, lūpos, aistra, seksualumas
© Corbis/Scanpix
Europos Komisija praėjusį penktadienį vaizdo įrašų svetainėje "YouTube" pradėjo savo kampaniją "ES Tube". Absoliučiu jos hitu pasirodė 44 sekundžių trukmės trumpas filmukas, vaizduojantis sekso scenas iš sėkmingiausių Europos filmų, tarp jų "Amelija iš Monmartro" ir "Prieš bangas".

Filmukas iki antradienio buvo pažiūrėtas 280 tūkst. kartų. Jis baigiasi orgazmo šūksniais ir užrašu "Susitikime. Milijonai kino gerbėjų mėgsta Europos kiną".

Nepaisydama protestų Europos Komisija šio reklaminio klipo, skirto kino propagavimui, neketina išimti iš "YouTube" svetainės. "Mes galime didžiuotis stipriu Europos kinu, parodančiu stiprius jausmus", - sakė Europos Sąjungos vykdomosios institucijos atstovas.

ELTA
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.