aA
Parduotuvių tinklo “Marks & Spencer” reklaminė akcija, skirta moterims, per Kalėdas norinčioms gauti trokštamas dovanas, žlugo, kai klientai ėmė skųstis dėl blogų drabužių dydžių.
Couple
Nuolatinių parduotuvių tinklo pirkėjų vyrai paštu gavo laiškus, kuriuose buvo siūloma Kalėdų proga savo antrajai pusei padovanoti apatinį trikotažą.

Tačiau netrukus į “M&S” pradėjo plūsti moterų skundai. Moterys piktinosi, kad apatinių dydžiai neatitiko įprastų dydžių, rašoma “The Times”.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.