aA
Per ateinančius penkerius metus mokyklose bus siekiama sumažinti akademinių žinių apimtį bei pereiti prie mokinio pažangos, o ne konkrečių rezultatų vertinimo. Tai numatyta šią savaitę patvirtintoje Bendrojo lavinimo ugdymo turinio formavimo, įgyvendinimo, vertinimo bei atnaujinimo strategijoje 2006 -2012 metams.
Mokykla
Mokykla
© Corbis/Scanpix
Strategijoje taip pat žadama pereiti nuo "žinau" prie "suprantu" mokymosi būdų, teigiama antradienį išplatintame Švietimo ir mokslo ministerijos išplatintame pranešime.

Atnaujintos strategijos svarbiausias tikslas - suformuoti mokinio vertybines nuostatas ir pozityvų elgesį bei gebėjimą žinias taikyti realiame gyvenime: mokiniai bus skatinami savarankiškai rasti žinias, jas vertinti, taip pat mokomi pilietiškumo, verslumo, lyderystės, skaitmeninio raštingumo, kad mokinys baigdamas pagrindinę mokyklą būtų pasirengęs gyventi, mokytis ir dirbti šiuolaikinėje visuomenėje.

Taip pat per profesinį informavimą ir konsultavimą, popamokinę, projektų veiklą ir susitikimus su darbdaviais žadama mokiniams sudaryti sąlygas išsiaiškinti savo poreikius, apsispręsti ir pasirinkti tolesnį mokymąsi ir profesiją.

Strategijoje išskirta ir būtinybė atnaujinti vadovėlius - sukurti vadovėlių ir mokymosi priemonių rengėjų ir vertintojų mokymosi ir konsultavimo sistemą. Leidykla ir vadovėlio autoriai bus atsakingi už svarbiausių vadovėliams keliamų bendrojo pobūdžio normų: dalykinio tikslumo, demokratijos, pilietiškumo, humanizmo ir kitų vertybių laikymąsi, o Švietimo ir mokslo ministerija sau pasilieka konsultantės vaidmenį.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.