Kaip sakė S. Ivanovas, "lėktuvo įgulos vadas nusprendė aplenkti audros debesį. Prieš pat katastrofą jis bandė išvengti susidūrimo kildamas aukštyn, bet buvo per mažas atstumas. Lėktuvui įsirėžus į kalną, įvyko labai stiprus sprogimas, o per kitas dvi sekundes - dar du. "Sprogimas bvo toks stiprus, kad katastrofos vietoje rastos tik keleivių kūnų dalys, išsibarsčiusios didesniu nei 500 metrų spinduliu. Kai kurie palaikai rasti už viršukalnės, kitoje kalno pusėje. Po sprogimo prasidėjo gaisras, trukęs keletą valandų", pasakojo komisijos pirmininkas.
S. Ivadovas pridūrė, kad Nepaprastųjų situacijų ministerijos pajėgos išvalė aikštelę sraigtasparniams, kurie išveš žuvusiuosius. Nuspręsta visus palaikus pervežti į Rostovą prie Dono, į specialią žuvusiųjų identifikavimo laboratoriją.