aA
Visuomenės nuomonės tyrimo bendrovės "Vilmorus" ir "Baltijos tyrimai" skelbia, kad už Gedimino Vagnoriaus vadovaujamus nuosaikiuosius konservatorius savo balsus ketina atiduoti 0,2 - 0,9 proc. rinkėjų.

Mieli skaitytojai, “Rinkimai 2000” – bendras DELFI ir žurnalo “Veidas” projektas. “Veidas” specialiai DELFI kasdien pateikia politikų bei ekspertų nuomones aktualiomis temomis. Kviečiame Jus įvertinti šias nuomones – savo vertinimus galite palikti komentarų sekcijoje.

Politologų manymu, Nuosaikiųjų konservatorių sąjunga neturi jokių šansų įveikti 5 proc. kartelės, taigi į Seimą gali patekti tik atskiri šios partijos kandidatai, nugalėję vienmandatėse apygardose.

Tačiau patys nuosaikieji konservatoriai nepaiso jokių prognozių ir prieš pusantros savaitės pradėjo didžiulę reklamos akciją, mesdami tam didžiulius pinigus. Įvairiuose laikraščiuose ("Lietuvos ryte", "Lietuvos žiniose"), taip pat televizijose dažnai galima pamatyti besireklamuojančius G.Vagnorių su anūku, K.Skrebį, B.Visokavičienę, A.Pilipauską ir kt.

Reklamos paprastai užimą visą laikraščio puslapį ar net du. Puslapinė reklama spaudoje kainuoja vidutiniškai 5-15 tūkst. Lt, o minutė reklamos per televiziją - 6-12 tūkst. Lt, todėl preliminariais skaičiavimais nuosaikieji konservatoriai reklamai jau išleido kelis šimtus tūkstančių litų, o partijos reitingai tebėra žemi.

Tai komentuoja:

Artūras Račas politikos apžvalginingas

Vytenis Andriukaitis Socialdemokratų partijos pirmininkas

Albinas Pilipauskas nuosaikusis konservatorius

Rimantas Pleikys nuosaikusis konservatorius

Veidas