aA
Čekijos mobiliojo ryšio operatorius “Paegas” klientams prieš šias Kalėdas pasiūlė įdomią paslaugą, kuri turėtų padėti čekų šeimoms išspręsti “laiško Kalėdų Seneliui” problemą.
Pasiskolinę iš tėvų mobilųjį telefoną, vaikai gali pakalbėti su Kalėdų Seneliu ir išsakyti savo norus, papasakoti, kokias dovanėles norėtų gauti.

Vėliau operatorius į mobilųjį telefoną atsiunčia žinutę, su pranešimu, kad tėveliai gali išklausyti įrašytus savo vaikų pageidavimus.

Analitikų teigimu, šis rinkodaros sprendimas Čekijoje buvo labai populiarus ir prisidėjo prie teigiamo bendrovės įvaizdžio kūrimo. “Paegas” šią paslaugą pasiūlė ir konkuruojančių tinklų “Eurotel” bei “Oskar” klientams.

Panašią paslaugą mobiliojo ryšio bendrovė “Bitė GSM” teikia ir Lietuvoje. Tačiau lietuviukai, skirtingai nei Čekijos vaikai, su savo Kalėdų Seneliu gali tik “pasišnekėti”.

Tiek “Paegas”, tiek “Bitės” pokalbiai “su Seneliu” apmokestinami įprastiniu tarifu

ebiz.lt