Dabar didžiausia problema yra nustatyti, kokie vertingi daiktai buvo sunaikinti.
Bankas pažadėjo klientams kompensuoti nuostolius. Tačiau tik nedaugelis klientų nurodė filialui, ką saugojo dėžutėse.
"DBS Bank" klientų skyriaus vadovas pripažino, jog bankui yra sudėtinga nustatyti, kas buvo laikoma saugyklų dėžutėse. "Tai - labai sudėtinga padėtis, nes kartu su klientais turime patvirtinti (dėžučių) turinio vertę, - aiškino "DBS Bank" darbuotojas. - Šiuo metu mums labai sunku pasakyti, kokia bus (kompensacijų) suma. Todėl manau, kad turime pakartoti, jog "DBS Bank" prisiima visą atsakomybę už šį incidentą ir vykdys visus įsipareigojimus savo klientams".
Tiems, kurie galėjo prarasti nepakeičiamas vertybes, dar lieka vilčių. Bankas nurodė, jog sugebėjo atgauti dalį prarastų vertingų daiktų.
Pareigūnai atidžiai apieško saugyklų dėžučių liekanas. Atliekamas incidento tyrimas.