aA
Gana dažnai pasitaiko, kad po garsiu, gražiai skambančiu žaidimo pavadinimu slypi neišbaigtas ir visiškai neįdomus žaidimas (pavyzdžiu galėtų būti “Harley-Davidson: Race Across America”).
KISS
KISS
Bet nors “KISS Psycho Circus: The Nightmare Child” priklauso lengviausiai kritikuojamų žaidimų kategorijai (1-ojo asmens “šaudyklei”), tai tikrai nėra prasčiausias savo žanro žaidimas. Tai ypač keista žinant, kad aštuntojo dešimtmečio rokeriai labiau primena keliaujantį cirką, o ne žaidimo herojus.

“KISS Psycho Circus” gali patikti net ir išrankiems ir ištikimiems “Quake” serijos gerbėjams. Žaidėjui siūlomas nemažas 12 ginklų arsenalas ir 16 artifaktų, o blogiečių rūšių yra dar daugiau (25). Žaidimo aplinka kinta nuo katakombų iki pilių, o į tą tarpą (žaidime yra 40 lygių) patenka viskas, kas tinka gotikinei aplinkai.

Visas žaidimas padalinamas keturiems herojams. Bet vienintelis esminis skirtumas tarp jų pastebimas pačioje pradžioje – skiriasi tik herojų artimo mūšio ginklai. Keikvienas herojus privalo nueiti šešių pakopų raidos kelią: nuo eilinio mirtingojo iki galingo Vyresniojo (Elder). Kiekvienoje pakopoje veikėjai dėvi skirtingus apdarus ir, žinoma, skiriasi pagrindinis “KISS” grupę iš kitų išskiriantis elementas – kaukė.

Viena būdingiausių savybių tokio tipo žaidimuose yra galimybė žaisti tinkle.

Reikalavimai įrangai: Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, Windows 95/98/2000

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.