Antiviruso klaidą abiejose operacijų sistemose patvirtino “KeyLabs” ir “Network Associates” atstovas spaudai. Vienintelis būdas atnaujinti kompiuterio darbą – išjungti jį ir vėl įjungti.
Jei “Windows” kompiuteryje privalu naudoti “Scandisk” arba “Defrag”, išjunkite “VirusScan” ir įsitikinkite, jog antivirusas netikrina kompiuterio “sveikatos” foniniu režimu. Po to reikia nepamiršti antiviruso įjungti vėl.
“McAfee” teigia, jog tokia antiviruso klaida bus ištaisyta “4.5 Service Pack” pataisymų rinkinyje, kurį bendrovė planuoja išleisti spalio mėnesį. Į klausimą, kodėl klaida bus taisoma taip ilgai, “McAfee” atstovas atsakė, jog “bus pateiktas patikimas sprendimas, kurio dėka išnyks ši ir daug kitų klaidų”.