aA
Vienas realaus laiko strateginių žaidimų pradininkų Edas Del Kastilijo, vadovaujantis bendrovei “Liquid Entartainment”, pranešė apie naujo produkto “Battle Realms” gimimą. Kuo jis skirsis nuo įprastų RTS?
"Battlerealms"
Pasak kūrėjo, didžiausias skirtumas bus tas, jog naujajame žaidime bus nutolta nuo įprastos realaus laiko strategijų taktikos “statyk bazę ir gamink karius”. Bendrovės, kuri užsiims žaidimo kūrimu, šūkis – “Pasaulis yra gyvas”. “Liquid Entertainment” teigia, kad šis teiginys kuo puikiausiai tiks žaidimui “Battle Realms”.

Visų pirma, žaidime bus galima išvysti visiškai naują resursų valdymo sistemą. Naudoti žaidime bus galima beveik viską. Kaip pavyzdį kompanija pateikė vandens panaudojimą: vanduo bus naudojamas gaisrams gesinti, ryžiams drėkinti, kareiviams gaminti, statyti pastatams ir t.t. Žaidžiant resursai niekada neišsibaigs: pavyzdžiui jei žaidėjas pritrūks ryžių, jis galės juos pavogti iš priešininko saugyklų, jei kareiviai skųsis ginklų stygiumi, galės jų susirinkti mūšio lauke.

“Battle Realms” turės nemažai žaidimo vaidmenimis (RPG) elementų. Mūšiuose kariams vadovaus vadai, turintys didžiausią patirties taškų skaičių. Iki vado lygio galės pakilti net ir paprastas valstietis, jei tik gaus ginklą į rankas ir galimybę pakariauti.

Patirtį ugdyti bus galima ne tik kovos lauke. Pavyzdžiui, neturėdamas konkrečios užduoties, kareivis pats treniruosis ar galąs kardą, taip pelnydamasis reikiamus taškus. Analogiškai elgsis ir kito, žemdirbių luomo, atstovai. Nedirbdami valstiečiai šnekučiuosis tarpusavy apie žemdirbystės problemas, taip pelnydamiesi patirties taškus, kurie padės jiems išauginti daugiau produkcijos.

Dirbtinis intelektas taip pat negadins bendro vaizdo. Kompiuteriniai priešai puldami rinksis vieną, tinkamiausią, būdą iš kelių atakos variantų, galės organizuoti pasalas ar staigius puolimus, stengdamiesi prisigrobti. Kareiviai mūšio lauke nepuls atakuoti bėgančio lankininko, jei matys, kad bus stipriai pažeisti jo strėlių ir šaulio neutralizuoti nesugebės. Tokiu atveju kariai paprasčiausiai atsitrauks.

Žaidimas vyks senoviniame magijos ir kovų pasaulyje, kuris šiek tiek turėtų priminti Tolimosios Azijos peizažus.

“Battle Realms” veikėjai bus senovinių Kinijos bei Japonijos karinių luomų atstovai. Žaidime samurajai vadovaus roninų būriams, jiems talkins iš kalnų atklydę vienuoliai. Taip pat bus veikėjų ir iš kitokios aplinkos. Tai barbarai bei juodieji magai. Prireikus pagalbos, bus galima kreiptis į žudikus nindzes, galinčius neutralizuoti bet kurį asmenį.

“Battle Realms turėtų pasirodyti ateinančiais metais.