Kuriant naujus tinklapius ypatingas dėmesys buvo skirtas vartotojų veiksmų scenarijaus analizei. Interneto naršytojų elgesys ir įpročiai suformavo pagrindinį informacijos pateikimo banko tinklapyje principą – paslaugos netradiciškai rūšiuojamos pagal tam tikru vartotojų poreikius.
Vienas iš LŽŪB lizingo tinklapio privalumų - elektroninė anketa-paraiška, iš kurios svetainės lankytojas matys, kokia informacija reikalinga lizingo bendrovei turtą įsigyjant išperkamosios nuomos būdu. Užpildęs anketą, klientas sulauks bendrovės atstovo skambučio.
Tinklapyje anketos bus grupuojamos pagal klientų statusą: fiziniams, juridiniams asmenims, juridinio asmens teisių neturintiems bei žemės ūkio subjektams. Anot bendrovės marketingo vadovo, toks išskirstymas padės efektyviai paskirstyti informaciją ir operatyviai reaguoti į klientų užklausas.
LŽŪB Draudimas artimiausiu metu planuoja internetinį puslapį papildyti nauja sistema, leidžiančia internetu sudaryti transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės sutartį.
Visose LŽŪB grupės interneto svetainėse bus galima gauti operatyvaus režimo konsultacijas lizingo, draudimo ir bankinių paslaugų klausimais.
Tinklapiuose yra įdiegta ir turinio valdymo sistema "Building Blox 4 Web". Projekte realizuota ir vidinė reklamos sistema, leidžianti grupės įmonėms informuoti apie viena kitos naujienas, akcijas bei nuolaidas.