Tik trečdalis apklaustųjų sugebėjo atskirti originalius garsių dizainerių drabužius nuo pamėgdžiotų.
Net 96 procentai respondentų manė, jog netiksliai pamėgdžiotas “British Telecommunications” logotipas – tikras. 91 procentas už tikru palaikė suklastotą į “Visa” panašų logotipą.
Daugelis internautų buvo pasiryžę tikėti sufabrikuotomis fiktyvių firmų reputacijomis.
Kontora, pasivadinusi “Royal Alliance Insurance” (“Karališkojo aljanso draudimas”), nekėlė abejonių 80 procentų internautų. 69 procentai pagarbiai žiūrėjo į “Halifax & General”. 64 procentai patikėjo “First Line Direct”.
Valdantysis “ArmorGroup” direktorius Howardas Cottrelas teigia, kad šiuo metu pastebėtas internautų lengvatikiškumas – tik aisbergo viršūnė.
Pasak H.Cottrelo, internetas – puiki niša prabangos prekių padirbinėtojams. Kompiuterių tinkle – daugybė potencialių klientų, gerai užtikrintas anonimiškumas. Tokia situacija atveria daug galimybių tariamiems “verslininkams”, besidangstantiems garsių kompanijų vardų pamėgdžiojimais.