aA
Pasaulinis kompiuterių tinklas, pasak neseniai atlikto tyrimo, – rojus įvairaus plauko aferistams. Daugiau nei trečdalis internete parduodamų prabangos prekių - klastotės.
Ekspertų bendrovė “ArmorGroup” apklausė 313 internautų. Anot bendrovės, daugumąjų apgauti nesunku.

Tik trečdalis apklaustųjų sugebėjo atskirti originalius garsių dizainerių drabužius nuo pamėgdžiotų.

Net 96 procentai respondentų manė, jog netiksliai pamėgdžiotas “British Telecommunications” logotipas – tikras. 91 procentas už tikru palaikė suklastotą į “Visa” panašų logotipą.

Daugelis internautų buvo pasiryžę tikėti sufabrikuotomis fiktyvių firmų reputacijomis.

Kontora, pasivadinusi “Royal Alliance Insurance” (“Karališkojo aljanso draudimas”), nekėlė abejonių 80 procentų internautų. 69 procentai pagarbiai žiūrėjo į “Halifax & General”. 64 procentai patikėjo “First Line Direct”.

Valdantysis “ArmorGroup” direktorius Howardas Cottrelas teigia, kad šiuo metu pastebėtas internautų lengvatikiškumas – tik aisbergo viršūnė.

Pasak H.Cottrelo, internetas – puiki niša prabangos prekių padirbinėtojams. Kompiuterių tinkle – daugybė potencialių klientų, gerai užtikrintas anonimiškumas. Tokia situacija atveria daug galimybių tariamiems “verslininkams”, besidangstantiems garsių kompanijų vardų pamėgdžiojimais.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.