Naujasis "X-Box" taip pat atspindi "Microsoft" siekį įžengti į augančią įrenginių, apjungiančių televiziją ir internetą, rinką. Tiek analitikai, tiek rinkos dalyviai tokie įrenginiai yra namų pamogų ateitis. Iki šiol, vartotojai tai patvirtina.
"X-Box" naudoja "DirectX" daugialypės terpės taikomųjų programų kūrimo technologiją, tačiau kol kas nežinoma, kokią operacinę sistemą naudos naujasis žaidimų kompiuteris. Tačiau įrenginio duomenys yra įspūdingi: jis naudos "Intel Pentium III" procesorių, specialų "Nvidia" sukurtą trimatės grafikos procesorių, 64 MB darbinės atminties, 8 GB dydžio kietąjį diską bei DVD įrenginį.
Specialistai svarsto, kaip korporacija sugebės išlaikyti konkurencingą kainą, naudojant tokią techninę įrangą, kuri labiau primena asmeninį kompiuterį. "Microsoft" kol kas nenustatė "X-Box" kainos. Konkurentų kuriami žaidimų kompiuteriai paprastai kainuoja 300 JAV dolerių. Tai yra ik pusė įrenginio pagaminimo kainos. Nuostolius gamintojai dažniausiai padengia parduodami atskirus žaidimus. "X-Box" parduotuvių lentynose turėtų pasirodyti 2001-aisiais.