aA
Organizuoti renginį "Mada mums" sumanė APB "Apranga" atstovas ryšiams su visuomene Tomas Juknevičius. Tiesa, jis prisipažino, jog šią idėją nusižiūrėjo iš vienos Rusijos televizijos.

LNK laidos "Ką žmonės pasakys!" redaktorei Nijolei Steiblienei taip pat buvo pasiūlyta demonstruoti "Aprangos" drabužius. Nors žurnalistė ir buvo nuėjusi jų pasimatuoti, dalyvauti renginyje atsisakė. "Mano srities ir stiliaus žurnalistui nedera dalyvauti privačios firmos reklaminiame renginyje, - sakė ji. - Be to, nemanau, kad turėčiau kažkam padėti kažką pardavinėti".

"Ką žmonės pasakys!" redaktorė sakė, kad "Aprangos" kainų "neįkerta" 80-90 proc. Lietuvos pirkėjų. "Aš taip pat prie tokių priklausau. Tad kodėl turėčiau dar ir reklamuoti drabužius, kurių neišgaliu nusipirkti? - klausė žurnalistė. - Be to, manau, kad esu per gera "Aprangai".

"Turbūt ne veltui Jonas Čekuolis pasirinko vyraujančią šį sezoną šviesią spalvą, - komentavo jaunojo liberalo stilių renginį vedusi M1 laidos "Tarp mūsų, mergaičių" "pleputė" Livija Gradauskienė. - iviesios kelnės ir marškinėliai greičiausiai byloja apie šviesią liberalų ateitį. Tačiau atsargiai! Lengvo bliuzono užsegimas - apdairiai paslėptas. Gal toks "liberalus" stilius slepia mums nematomas detales?"

"Man tai buvo smagi pramoga", - po renginio LŽ prisipažino J.Čekuolis. Jis nemano, kad renginys "Mada mums" yra bandymas nemokamai pasireklamuoti žurnalistų sąskaita. "Apranga" - stipri, kokybiška, gera įmonė, - sakė J.Čekuolis. - O idėja pakviesti madas demonstruoti žurnalistus yra be pralaimėjimo. Už tai jos sumanytojui reikėtų duoti gerą prizą. Nežinau, kaip žiūrovams, bet dalyviams po šio renginio liks begalė įspūdžių".