aA
Geriausi “Delfi” ir “Veido” portalo skaitytojų komentarai
Kalba netaisyta

Virgo, 30.03.2001 19:52

Nera ko verkti del pinigu stygiaus. Kelis kartus is laaabai arti maciau, kaip triuksmingai susprogo laaabai gerai finansuojami projektai. Vien todel, kad ambiciju ir "fanaberiju" buvo gerokai daugiau nei ideju ir logikos. Reklamos agenturose dirba tikrai daug protingu ir kurybingu zmoniu. Visa beda, kad tu agenturu vadovai retai yra kurybingi profesionalai. Kaip, beje, ir reklamos uzsakovai. Kai kokia nors tikrai gera ideja pereina per "ismintingo" kurybos vadovo, direktoriaus, uzsakovo, o neretai ir jo sefo (kokio nors suomio ar vokiecio) filtra, graudu ziureti, kas lieka. Net pats kurybingiausias darbuotojas tokiomis salygomis neisliks kurybingas ilgiau nei kokius tris menesius. Is principo Lietuvos reklamos kurejus galima suklasifikuoti i tris pagrindides kategorijas: 1) "pasaulio bambos" (zino, moka ir gali viska, nors ir issilavinimas, ir sugebejimai dazniausiai nedideli ir ne i tema); 2) "uzknisti entuziastai" (zino, ka ir kaip daryti, nuolat bando kakta pramusti siena, o kai tai nepavyksta, nusiplauna, issikeikia ir nusigeria); 3) "deje ant visko ir visu" (dazniausiai issivysto is 2 tipo, paklusniai daro tik tai, kas liepiama ir ziuri i savo darba su prastai slepiama panieka). Visa kita - reti perliukai. Taciau as lenkiu savo (kad ir kol kas nelabai zila) galva pries tuos, kurie sugeba "uz tris kapeikas" padaryti tai, kas ispindejusiems ir pinigu islepintiems vakarieciams net neprisisapnuotu.

Beje, didzioji dalis tu prastu reklamu yra atejusios butent is visokiu ten vakaru, yra bendros visam regionui ir yra tik adaptuojamos. Nors, aisku, lietuviukai taip pat sugeba...

Lietuviškos reklamos išsiskiria neoriginalumu