“Veidas” atliko tyrimą, remiantis kuriuo išaiškėjo, kad tiek firmos importuojančios tabaką, tiek tabako gamintojos ketina reklamai išleisti apie 30-45 mln. Lt. Tiesa, oficialiai firmos dar nenori sakyti konkrečių skaičių.
Kiek anksčiau Seimo narys nuosaikusis konservatorius Kęstutis Skrebys buvo išsakęs nuomonę, kad reklamos uždraudimas buvo naudingas pačioms tabako gamintojoms ir importuotojoms - užuot, besivaržiusios reklamuodamos savo produkciją, jos sutaupytus milijonus galėjo panaudoti savo reikmėm.
Tai komentuoja:
Raimondas Šeštakauskas Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus direktorius, Baltijos televizijos Žinių tarnybos vadovas
Arimantas Juvencijus Raškinis Buvęs Seimo narys, krikščionis demokratas
Salomėja Girijotienė Seimo Socialdemokratinės koalicijos frakcijos patarėja