aA
Trečiadienio rytą Kauno rajone, automagistralėje Kaunas-Klaipėda, keleiviniam autobusui įvažiavus į kelininkų automobilį, žuvo trys žmonės, dar trys sužeisti.
Apie 9 val. ryto magistralėje Kaunas-Klaipėda, netoli Giraitės kaimo, keleivinis autobusas "Neoplan" rėžėsi į kelyje stovėjusį kelininkų sunkvežimį "Mercedes Benz". Tuo metu už jo keturi bendrovės "Kauno tiltai" darbininkai atliko kelio remonto paruošiamuosius darbus.

Nuo smūgio sunkvežimis užlėkė ant darbininkų ir atsitrenkė į toliau stovėjusį darbinį "Vokswagen Cady", kuris nulėkė nuo kelio.

Nelaimės vietoje žuvo UAB "Klaipėdos autobusų parkas" priklausančio autobuso vairuotojas 60-metis Juozas Sereikis bei bendrovės "Kauno tiltai" darbininkas 35 metų Zigmas Edmundas Žigutis. Pakeliui į ligoninę nuo patirtų sužalojimų mirė dar vienas darbininkas - Kauno aukštesniosios technikos mokyklos studentas Arvydas Tauroza. 26 metų klaipėdietis mokėsi Kaune ir du mėnesius bendrovėje atlikinėjo praktiką.

Kauno medicinos universiteto klinikose gydomi dar trys avarijoje nukentėję vyriškiai. Antram autobuso vairuotojui 42 metų Vytautui Šveikiui, kuris nelaimės metu miegojo, diagnozuotas krūtinkaulio lūžis. Dar vienam "Kauno tiltų" darbininkui 36 metų Eduardui Čebotariui lūžo šonkauliai bei sutrenkta galva. Didžiausius sužalojimus patyrė kelininkas 24 metų Dovydas Zablackas, kuris dėl lūžusio stuburo slankstelio bei galvos traumos gydomas reanimacijoje.

Policija tebesiaiškina, kiek nelaimės metu autobuse buvo keleivių. Spėjama, kad jų galėjo būti apie dešimt. Kol kas nė vienas jų į medikus dėl sveikatos sutrikimų nesikreipė.

Įvykį tiriančių Kauno rajono policijos pareigūnų teigimu, nelaimės vietoje kelio atkarpą remontavę darbininkai buvo pastatę įspėjamuosius ženklus. Be to, 2 kilometrai prieš taisomą kelio ruožą buvo pastatytas iki 70 km/h greitį apribojantis ženklas. Pareigūnai įtaria, kad autobuso vairuotojas nesilaikė šio nurodymo ir nesumažino greičio. Tai liudija sunkvežimio, į kurį atsitrenkė autobusas, stūmimo kelias, siekęs 130-135 metrus.

Kol negautos teismo medicinos ekspertų išvados, tikėtina ir dar viena versija, kad vairuotojui staiga galėjo sušlubuoti sveikata.

Tuo linkęs tikėti ir "Klaipėdos autobusų parko" eksploatacijos direktorius Gintautas Mockevičius, kuris Eltai teigė, jog abu vairuotojai turėjo didelę keleivių pervežimų patirtį. Žuvęs J.Sereikis vairuotoju dirbo nuo 1960-ųjų ir per visus darbo metus nebuvo padaręs avarijų. Nelaimės dieną su juo kartu važiavęs V. Šveikys bendrovėje dirba jau 11 metų.

Autobusas iš Klaipėdos į Vilnių išvažiavo 5.25 val. ryto. Prieš dvi savaites 1987 metų laidos "Neoplanui" buvo atlikta techninė apžiūra. Autobusas pripažintas techniškai tvarkingu.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.